افراد موفق در بورس الگویی برای معامله گری

افراد موفق در بورس

موفقیت در بورس شدنی است فقط باید بخواهید و تلاش کنید!

برای موفق شدن در هر کسب و کار حرفه ای یکی از ابزار های کمکی مطالعه سرگذشت افراد موفق آن کسب و کار است.برای بورس هم همینطور است.بررسی زندگی افراد موفق در بورس می تواند در موفقیت ما اثر گذار باشد.

وارن بافت به درستی گفته است که: “اگر در هنگام خواب راهی برای کسب درآمد پیدا نکنید، تا وقتی که می میرید، کار خواهید کرد.” این نقل قول بر این نکته مهم تاکید دارد که باید بتوانید با سرمایه گذاری کردن پولتان در جایی مناسب پول بیشتری در بیاوردید.

 


 می توانید برای آشنایی بیشتر با وارن بافت این مطلب را بخوانید: درس های سرمایه گذاری وارن بافت


بیشتر مردم برای سرمایه گذاری پولی که به سختی به دست آورده اند به بازار سرمایه پناه می آورند.اما فارغ از این که سرمایه گذاری کردن در بازار های مالی به هیچ عنوان ساده نیست و نیاز به علم در این زمینه دارد. افراد موفق در بورس شانسی به این نقطه نرسیده اند! آنها برای رسیدن به موقعیتی که در آن هستند زحمت زیادی کشیده اند.

(پیشنهاد می شود این مطلب را بخوانید: بورس چیست ؟چرا سرمایه گذاری در بورس به نفع خودمان و کشور است؟)

ریسک بخش جدایی ناپذیر بازارهای سرمایه می باشد و نمی توان آن را نادیده گرفت. ولی این بدین معنی نیست که نمی توان این ریسک ها را کنترل یا مدیریت کرد. برای کنترل این ریسک ها ابزار های کاربردی متفاوتی وجود دارد .ابزاری که به شما کمک میکند ریسک های سرمایه گذاری خود در بورس را کنترل کنید. یکی از مهم ترین ابزار هایی که باعث کنترل و مدیریت ریسک در معامله گری می شود تدوین یک استراتژی معاملاتی است. استراتژی معاملاتی که با روحیات و توانایی های معاملاتی شما همخوانی داشته باشد.


خواندن این مطلب می تواند برای شما مفید باشد: استراتژی معاملاتی چیست؟


افراد زیادی در بورس سرمایه خود را به دلایل مختلف از دست داده اند.بخشی از این افراد نتوانستند احساسات و هیجانات خود را در زمان معامله و روز های خوب و بد بازار کنترل کنند. موضوعی که دکتر حسین صمدی بارها در دوره مالی رفتاری از آن صحبت کرده و به رعایت آن تاکید کرده اند. اگر زندگی افراد موفق در بورس را دنبال کنید تاکید این افراد به اهمیت مباحث مالی رفتاری را قطعا مشاهده خواهید کرد.

در این سلسله از مطالب ما سعی داریم از زندگی افراد موفق در بورس دنیا برایتان بگوییم. از اینکه چرا این افراد موفق شدند و رمز موفقیت شان چه بوده است؟از استراتژی معاملاتی و سبک زندگی شان!از تلاش ها و ریسک هایشان در معامله گری!

افراد موفق در بورس

به نظر ما بررسی سبک زندگی و تجربیات افراد موفق در بورس دنیا می تواند ما را در جهت بهتر شدن معاملاتمان کمک کند. افراد زیادی در دنیا و ایران از طریق بورس پول های سرشاری بدست آورده اند. اما متاسفاه نه نگاه غالب افراد این است که از بورس نمی توان پول دار شد و اعتقاد دارند که بورس ایران تحلیل بردار نیست. نگاهی که قطعا اشتباه و غیر کارشناسی است.

برای نمونه آقای وارن بافت! ایشان به استناد مجله forbes سال هاست جزو ده نفر اول افراد پولدار دنیاست.اگه پول درآوردن از بورس شدنی نبود پس ایشان هم نباید پولی از این راه در میاورد.

حالا ممکن است با خود بگویید وارن بافت در آمریکا و بورس های جهانی معامله گری می کند و جریان بورس آنها با ایران فرق دارد و تحلیل بردار است. اما همانطور که قبلا هم گفتیم این دیدگاه کاملا اشتباه است!


بخشی از مطالبی که در این دوره می خوانید:

جورج سوروس معامله گر غریزی

پیتر لینچ کیست؟

بنجامین گراهام و نظریه ارزش ذاتی سهم

دیوید تپر معامله گر و مدیری حرفه ای

•آنتون کریل معامله گر جوانی که خیلی زود حرفه ای شد


 

افراد موفق در بورس

آیا بورس ایران قابل تحلیل است؟

بله چرا که نه!

متاسفانه در ایران دیدگاه منفی در ارتباط با بورس وجود دارد که کسب سود از بورس را غیر ممکن جلوه میدهد.در حالی که این دیدگاه کاملا اشتباه میباشد.اصولا افرادی که این دیدگاه را دارند یا خودشان یا یکی از دوستان و آشنایان رو می شناسد که در بورس ضرر کرده است.


خواندن این مطلب می تواند برای شما مفید باشد : چگونه جلوی ضرر کردن در بورس را بگیریم؟ 


آنها صرفا ضرر کردن را می بینند در حالی که دلیل ضرر کردن را به هیچ عنوان جویا نمی شوند؟! آیا فردی که ضرر کرده اصلا چیزی از تحلیل تکنیکال یا بنیادی می دانسته؟ آیا با اصول مدیریت سرمایه آشنا بوده؟ یا اینکه برای خرید سهم تحلیل کرده یا فقط چون فلان آقا یا فلان کانال تلگرامی گفته که سهمی برای خرید خوب است اقدام به خرید کرده و در نهایت ضرر کرده.

شاید اگر برای کار کردن در بورس نیاز به گذراندن چند دوره مانند پزشکی یا مهندسی بود و طرف بعد از گذراندن دوره می توانست کد اقتصادی تهیه کند و سپس شروع به کار کند دیگر ضرری وجود نداشت و دیدگاه منفی نسبت به بورس هم از بین می رفت.

در بورس طرف امروز اقدام به دریافت کد از کار گذاری میکند و بعد از دو روز آماده معامله کردن می شود.با هیجان و شوق فراوان که من وارن بافت ایران خواهم شد و میتوانم بهترین نتیجه را از بورس بگیرم بدون خواندن حتی یک کتاب یا گذراندن حتی یک دوره سهمی را می خرد. اول کار هم ده درصدی سود میکند و خود را دیگر در قامت یک فرد حرفه ای در بورس میبیند و خانه خود را فروخته پولش را وارد بورس کرده و پول خود را از دست میدهد.( پیشنهاد می شود این مطلب را حتما بخوانید: تحمل زیان واقعی برای اجتناب از زیان روانی در بورس )

پس برای موفق شدن در بورس باید زمان و انرژی برایش بگذارید.باید آموزش ببینید و تحلیل کردن یاد بگیرید.باید یاد بگیرید که چگونه به احساسات خود غلبه کنید و با کنترل حس ترس و طمع معامله کنید.اگر بورس ایران تحلیل بردار نیست چطور این همه صندوق سرمایه گذاری با سرمایه های چند صد میلیاردی در حال کار و کسب سود هستند.؟

پس بورس ایران تحلیل بردار است فقط گاو نر میخواهد و مرد کهن

ما در کاریمو آکادمی به دنبال این هستیم تا با سلسله مطلب افراد موفق در بورس به همراهان عزیز نشان دهیم که با تلاش ٬ کنترل هیجانات و از همه مهم تر آموزش دیدن می توان به کسب درآمد خوبی رسید. حرف آنهایی که میگویند بورس ایران تحلیل بردار نیست را فراموش کنید. از این افراد بپرسید آیا تا حالا اصلا سهمی را خریده اند؟ سود کرده اند یا ضرر؟ آیا حتی یک کتاب در ارتباط با بورس خوانده اند که در ارتباط با آن نظر می دهند؟

در ادامه با زندگی افراد موفق بورسی آشنا می شوید. با خواندن سرگذشت زندگی این افراد با انگیزه و تلاش بیشتری به مسیری که در آن قدم گذاشته اید حرکت کنید.

5/5 (1 نظر)
برچسب ها:

بزرگان بورس

مطالب پیشنهادی

ترتیبی که گروه دوره آموزشی برای خواندن مطالب سری افراد موفق در بورس به شما پیشنهاد میکند:


نظرات کاربران
افزودن نظر
  • Abbasy 30 نوامبر 2019

    سلام
    چطور می تونم عضو کانال بشوم
    ممنون

    پاسخ
  • Amir.H 15 آگوست 2019

    سلام.وقت به خیر.تشکر می کنم از آقای دکتر صمدی استاد خوبم البته اگه بنده رو به عنوان شاگرد قبول داشته باشند.و همچنین آقایان حیدری و نادی .بهترین ها رو برای ایشون و همه همکار های گرامیشون آروزمندم.ممنونم به خاطر این دوره های خوب و کاربردی که واقعا بسیار با قیمت نازل و پایین در اختیار ما قرار دادین.متشکرم

    پاسخ
  • vidao.ir 13 مه 2019

    این فیلم رو دیدی؟
    vidao (vidao.ir)

    پاسخ
  • حمید 5 مه 2019

    با سلام
    از کانال ی تلگرامی حذف شدم دوره کانسلیم با واحد آموزش هم ارتباطم قطع شده لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 5 مه 2019

      با سلام
      لطفا در اینستاگرام پیام بدید تا براتون پیگیری کنیم . در انتهای صفحه وب سایت لینک اینستاگرام وجود دارد

      پاسخ
  • دهقان 27 آوریل 2019

    سلام لطفا یک گروه پرسش و پاسخ بین اعضا تشکیل بشه بهتر هست

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 28 آوریل 2019

      سلام به دنبال ایجاد راهی بهتر هستیم تجربه ما نشان داده گروه های تلگرامی کارایی خوبی برای پرسش و پاسخ نداره

      پاسخ
  • مهدی مهروان 26 آوریل 2019

    سلام کانال تلگرام موبایلم کاملا قطع شده به فایلهای آموزشی چطور دسترسی پیدا کنم

    پاسخ
  • Alireza 25 آوریل 2019

    با سلام
    واقعا بی نظمی تو آموزشتون هست.مطالب به موقع در کانال قرار نمی گیره.
    امکان پرسش و پاسخ هم وجود نداره که خیلی بده.حتما و حتما گروه پرسش و پاسخ راه اندازی کنید.

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 25 آوریل 2019

      با سلام
      چشم حتما این مورد برطرف میشه
      یکم زمان میبره تا بعد از این بتونید به صورت کامل از طریق وب سایت و یا اپلیکیشن آموزش هاتون رو دنبال کنید یه مقدار صبر کنید حتما حل میشه
      به خاطر این نقص از شما عذر خواهی میکنیم

      پاسخ
  • مهدی 20 آوریل 2019

    دوره های تلگرامی صفر تا صد بورس مشکل جدی در ارائه منظم مطالب دارند خواهشا چک کنید، حیف که اینقدر بنیادی و با صبر و حوصله اساتید دارند مطالب رو بیان میکنند ولی بخاطر بی نظمی اپراتور در گذاشتن مطالب در کانال زحمتشون هدر میره و کارآموز تو کانال سردر گم میشه، تماس بگیرید مصداقهاش رو به تفصیل عرض می کنم خدمتتون
    ۰۹۱۱۳۱۵۰۷۷۳

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 21 آوریل 2019

      بله حتما بررسی و برطرف میشه ممنون از توجه شما

      پاسخ
  • مهدی مهروان 14 آوریل 2019

    سلام از هفته قبل به واحد ثبت نام دوره بورس صفر تا صد پیام دادم جوابی برام نیامده و ارسال فایلهای آموزشی نیز قطع شده ممنون میشم چک کنید. دوره مقدماتی

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 14 آوریل 2019

      سلام لطفا از حالت سکرت چت خارج کنید و دوباره پیام بفرستید

      پاسخ

question