آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی

بررسی اجمالی

تحلیل تکنیکال مقدماتی

تحلیل تکنیکال یکی از دو بال لازم برای پرواز در آسمان بورس است. در تحلیل تکنیکال مقدماتی شما هنر استفاده از روش ها و تکنیک های اثبات شده ای را خواهید آموخت که شامل ابزار ها، نمودارها، اندیکاتور ها و … هستند؛ و قادر خواهید بود با مطالعه ی رفتار های بازار سرمایه هدف های قیمتی آینده ی سهم های بازار را پیش بینی کنید. شما با دیدن آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی نحوه ی تشخیص جهت درست و اصلی روند بازار و همچنین معامله گری اصولی در جهت روند را یاد خواهید گرفت تا قادر باشید از سرمایه ی خودتان حفاظت کنید و از به وجود آمدن ضررهای مالی سنگین که برخی از افراد در پی ماجرا جویی هایی که در بازار و در خلاف جهت روند می کنند، جلوگیری کنید.

شما باید بدانید که با یادگیری دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی می توانید علاوه بر بازار بورس اوراق بهادار در بازار ارزهای خارجی، بازار طلا و فلزات گرانبها و یا هر نوع کالا، شاخص و سهامی که داری نمودار و چارت باشند فعالیت کنید و سودهای زیادی را نصیب خودتان کنید.

کاریمو آکادمی در آموزش گام به گام تحلیل تکنیکال تمام تلاش خود را کرده است که شما عزیزان با تمام ابزار ها و اندیکاتور های پر کاربرد بازار سرمایه آشنا شوید و از طریق مثال های متعددی که دکتر صمدی با حوصله ای مثال زدنی بطور کامل مورد بررسی قرار گرفته اند با فضای تحلیل گری مأنوس خواهید شد و نحوه و موقعیت استفاده از ابزار ها را یاد خواهید گرفت تا به یک تحلیل گر حرفه ای تبدیل شوید و معاملات موفق زیادی را تجربه کنید.

اما آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی کاریمو آکادمی به صورت فایل های ویدیوئی، صوتی و متنی می باشند که توسط کارشناسان تیم کاریمو آکادمی با بهترین کیفیت تولید و در اختیار شما عزیزان قرار می گیرند و تیم پشتیبانی کاریمو نیز همواره در طول دوره در کنار شما خواهند بود تا هرگونه سوال و مشکل احتمالی را برطرف کنند. پس با دانلود آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی، معامله گری در بازار سهام رو شروع کنید و آینده خود را تغییر دهید.

در ابتدای آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی، نرم افزار هایی که قابلیت استفاده در ایران را دارند به شما معرفی خواهند شد و نحوه ی نصب و آشنایی اولیه با فضای این نرم افزار ها به شما آموزش داده می شود تا بتوانید به صورت بهینه از آن ها استفاده کنید و گزینه ها و ابزار های مختلف آنها شما را سردرگم نکند.


پیشنهاد ما برای آموزش کامل بورس: آموزش بورس از صفر


اما در ادامه ی این آموزش موارد مختلفی هم در نظر گرفته شده است که طوری طراحی شده اند که شما بتوانید روزانه با صرف یک زمان کوتاه و البته به طور مستمر، همه ی آموزش ها را به صورت پیوسته دریافت کنید که مهم ترین سر فصل های آموزش عبارت است از:
• خط روند و کانال کشی: ابزارهای رسم خط روند و رسم کانال یکی از ابزار های پایه ای تحلیل تکنیکال و در عین حال از مهم ترین آنهاست که می توان با رسم اصولی و صحیح آن تمام نقاط حمایتی و مقاومتی سهم را شناسایی کرد و روند حرکتی سهم را تشخیص داد.
• الگو های بازگشتی: الگوهای بازگشتی نشانه هایی در بازار هستند که به ما این توان را می دهند بعد از شناسایی یک روند تشخیص دهیم که روند صعودی ما تا کجا ادامه دارد و یا روند نزولی ما در کجا به پایان راه خودش خواهد رسید. در این سر فصل انواع این الگو ها و نحوه ی شناسایی آنها بطور کامل به شما آموزش داده خواهد شد.
• الگوهای ادامه دهنده: این الگوها به ما می گویند که آیا روند سهم های ما می توانند ادامه دار باشند یا نه. ما با شناخت الگو های ادامه دهنده این توانایی را خواهیم داشت که تشخیص دهیم که سهم مان به مسیرش ادامه خواهد داد و منفی شدن های سهم و یا رنج زدن های آن موقتی خواهد بود و به این ترتیب ما می توانیم سود بیشتری را شناسایی کنیم و زود از سهم خارج نشویم.
• اندیکاتور ها: ابزار هایی هستن که با استفاده از اطلاعات قیمتی و حجم معاملات سهم و با انجام محاسبات ریاضی بر روی آنها روند حرکتی سهم را برای ما پیش بینی می کنند. شما در دوره ی تحلیل تکنیکال مقدماتی با چند نمونه از مهمترین و پر کاربرد ترین اندیکاتور ها آشنا خواهید شد.
• اسیلاتور ها: یک نوع از اندیکاتور ها هستند با این تفاوت که اسیلاتور ها تحرکات سهامداران و میزان خرید و فروش های انجام شده روی سهم را زیر نظر می گیرند و شما را از میزان هیجان خریداران و فروشنده گان آن سهم آگاه می کنند.
اما شما با خرید تحلیل تکنیکال مقدماتی کاریمو آکادمی دوره های تفکر سیستمی، مدل های ذهنی و مالی رفتاری را نیز دریافت خواهید کرد که شما را در کنترل هیجان های ناشی از خرید و فروش در موقعیت های حساس بازار یاری خواهد کرد چرا که یک تحلیل گر هر چقدر هم در مباحث فنی پیشرفت کند، اگر از لحاظ ذهنی آمادگی ای برای نوسان های بازار نداشته باشد نمی تواند به موفقیت های چشم گیری دست پیدا کند؛ پس شما با دانلود آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی درب جدیدی را به سمت موفقیت برای خودتان خواهید گشود که می تواند یک در آمد پایدار را برای تمام طول زندگی برای شما به ارمغان بیاورد.

توجه داشته باشید چیزی را که امروز آغاز می کنید می تواند دنیای شما را تغییر دهد چرا که شما می توانید با استفاده از ابزار هایی که دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی در اختیار شما قرار می دهد یک استراتژی معاملاتی برای خودتان طراحی کنید تا به درجه ی استادی برسید و به یک تکنیکال کار حرفه ای تبدیل شوید به شرط آنکه در طول دوره تسلیم نشوید و تمرینات خودتان را با جدیت کامل پیگیری کنید و در انجام آنها ممارست داشته باشید.

بعد از پایان این دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی شما می توانید با آموزش تحلیل تکنیکال پیشرفته کاریمو آکادمی همراه شوید که می تواند شما را یک گام دیگر برای تبدیل شدن به یک تریدر موفق نزدیک کند.

 

ادامه مطلب

درس های این دوره

نظرات کاربران
افزودن نظر
  • mojgan.pourshojae 27 ژانویه 2022

    من نمیتونم این نرم افزار را دانلود کنم چیزی که دانلود میشه صفحه ای متفاوت داره اصلا نمیتونم ازش استفاده کنم

    پاسخ
  • امیر 11 آگوست 2020

    سلام این پکیچ فیلم اموزش دارد یا متن

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 11 آگوست 2020

      سلام ویدیو هستش

      پاسخ
  • shirinbanoo1352 9 آگوست 2020

    سلام.با توجه به اینکه سهام عرضه اولیه نمودار ندارندچطوری زمان مناسب فروش را تعیین کنیم؟

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 11 آگوست 2020

      یا از ارزش گذاری بنیادی استفاده میشه یا با توجهبه تقاضای بازار روز های اولی که منفی میشه میفروشن

      پاسخ
  • زهره 3 مه 2020

    سلام. مبلغ رو واریز کردم اما لینک دانلود نیومده برام

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 6 مه 2020

      سلام در ناحیه کاربری قسمت دوره های من میتونین دانلود کنین یا اگر در تلگرام اقدام کردین از همون طریق باید پیگیری کنین براتون میفرستن.

      پاسخ
  • Mohamadkaz78 1 مه 2020

    دکتر خیلی خوبی دمت گرم

    پاسخ
  • ali.ghorbani 19 آوریل 2020

    سلام و خسته نباشید
    یا ما به شیوه تدریس دلسوزانه و استادانه جناب دکتر صمدی عادت کردیم یا متاسفانه تدریس دوست عزیز در مبحث rsi رو من اصلا نفهمیدم.
    اقای دکتر لطفا این مبحث رو هم خودتون وقت بگذارید و تدریس کنید.
    ممنون

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 20 آوریل 2020

      سلام دکتر همیشه گفتن که این فایل واقعا کامل هستش بازم من به اطلاعشون میرسونم نظراتتون رو. ممنون و مرسی از لطفتون.

      پاسخ
  • Sadra 13 آوریل 2020

    با سلام
    میخواستم بپرسم آیا این دوره برای آموزش ترید کردن در بورسهای جهانی هم مفیده یا فقط روی بورس ایران تمرکز داره، اگر امکان داره دوره‌ای که برای آموزش بورسهای جهانی مفیدتر هست رو معرفی کنید. ممنونم

    پاسخ
  • ehsankhalili 8 آوریل 2020

    با سلام خدمت استادعزیز و مدیریت محترم…خواستم بپرسم دوره تکنیکال همچون دوره مقدماتی بصورت فایل های اموزشب صوتی هستند یا بصورت اموزش تصویری تنظیم شده اند؟؟سپاسگزارم

    پاسخ
  • Houri.rahimi53@gmail.com 5 آوریل 2020

    روش تدریس بسیار عالی.

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 6 آوریل 2020

      ممنون از محبت شما دوست عزیز

      پاسخ
  • Sarikhani110 24 مارس 2020

    عرض سلام و تبریک سال نو دارم خدمت همه عزیزان.با عرض معذرت از شما عزیزان بنده دوره تکنیکال مقدماتی هستم و فکر میکنم که با تدریس استاد صمدی عادت کردم چون بمحض رسیدن به اندیکاتور rsiکه نمیدونم کدوم عزیز تدریس فرمودن بنده فکر میکنم بعلت کند ذهنی خودم چیزی نفهمیدم.ممنون میشم راهنمایی بفرمایین.

    پاسخ
  • mohammadebrahim.jalilian 20 مارس 2020

    سلام سال نو مبارک میخوام فایل های دورهای آموزشیم رو دانلود کنم لطفا راهنمایی کنید متشکرم

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 21 مارس 2020

      سلام عضو سایت بشین و دوره رو خریداری کنید میتونید دانلود کنید.

      پاسخ
  • Sarikhani110 19 مارس 2020

    سلام و و قت بخیر خدمت همه عزیزان زحتمکش در کاریمو.آقای صمدی یه جایی توی مقدماتی فرمودن برای اینکه عرضه اولیه بیشتر گیرت بیاد میتونین از چند تا کارگزاری برای یکنفر چند تا کد بورسی گرفت.میخواستم ببینم الان میشه اینکارو کرد یا نه؟ممنونم از زحماتتون

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 19 مارس 2020

      سلام و وقت شما بخیر
      برای هر نفر یک کد بورسی صادر میشه یعنی شما با چندتا کار گزار هم که کار کنید و کد داشته باشید در نهایت چون یک کد اقتصادی دارید یکبار میتونید یک عرضه اولیه رو خریداری کنید.برای اینکه بتونید تعداد بیشتری عرضه اولیه بخرید میتونید برای سایر اعضای خانواده مانند همسر یا پدر مادر محترم کد بگیرید و با کد اونها عرضه اولیه برای خودتون بخرید

      پاسخ
  • heidar.alavi 18 مارس 2020

    خوب بود ریتم ویدیوها ب نسبت بخش قبلی تندتر شد

    پاسخ
  • sohrab.valizadeh 27 فوریه 2020

    واقعا عالی

    پاسخ

دوره های مشابه

آموزش تحلیل تکنیکال پیشرفته

تحلیل بنیادی مقدماتی
تحلیل بنیادی مقدماتی ۲
تحلیل بنیادی پیشرفته
آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی

آموزش تحلیل تکنیکال پیشرفته

تحلیل بنیادی مقدماتی

تحلیل بنیادی مقدماتی ۲

تحلیل بنیادی پیشرفته

question