سهیم شدن در سود هر صنعتی که پول ساز است

سهیم شدن در سود هر صنعتی که پول ساز است

شاید برای خیلی از ماها راه اندازی یک کسب و کار سخت باشد و شرایط لازم برای راه اندازی یک کسب و کار جدید رو نداشته باشیم.در ضمن باید این را نیز در نظر داشته باشیم راه اندازی کسب و کار سرمایه و تخصص و تیم می خواد.
شاید در توان خیلی از ماها نباشه که سرمایه چند میلیاردی برای راه اندازی یه کسب و کار استارت آپی مثل دیجی کالا تامین کنیم.یا حتی برای راه انداختن یک مغازه لباس فروش یا هر صنف دیگه ای نتونیم سی میلیون سرمایه جور کنیم.ممکن حتی یه فرد مناسب و قابل اعتماد برای راه اندازی این کار رو سراغ نداشته باشیم.
یا اینکه کارمند یه اداره باشیم و به خاطر شرایط کاری نتونیم یک بخش زمان رو سر این کارمون باشیم.و یا اینکه در شرکت ملی مس ایران کار میکنیم و از شرایط افزایش تولید میدونید که خبر های مثبتی تو بازار مس ایجاد شده و اگه بتونید خرید و فروش کنید میتونید سود زیادی ازش ببرید.ولی خوب نمیشه یک تن مس خرید و برد تو خونه بعد اینکه گرون شد فروخت.

بیکاری

یکی از خدمت های قرن نوین شایدن همین بازار سهام باشه.

کافیه من دانش اینکار رو داشته باشم تا بفهمم چه صنعتی توی ایران سود سازه بعد خیلی راحت می تونم برم سهام اون شرکت رو بخرم و باهاش شریک بشم.
یعنی رفتم توی یه کار که خیلی سود داره راحت بدون هیچ مسولیتی شریک شدم.
تازه اون شرکت نمی گه برای شریک شدن حتما باید ۱۰۰ میلیون بیاری میگه هر چه قد پول داری به همون نسبت سهم بخر و شریک شو و از سود مجموعه تو هم سود ببر.یعنی من می تونم توی هر شرکتی که توی بازاره بورس حضور  داره و فک می کنم خیلی سود ده هست بدون هیچ درگیری ذهنی شریک بشم.
این فوق العاده نیست؟
و شما خیلی راحت تو هر کاری که فک می کنید سود ده شریک میشید.
تو واقعیت شاید شما نتونید برید با یه معدن دار شریک بشید ولی با وجود بورس شما می تونید توی یه معدن روی هم شریک بشید و تو سودش سهیم باشید.

می تونید سهم ایران خودرو٬شرکت ملی نفت ایران و بسیاری از شرکت های دیگه رو بخرید و در سود اونها شریک بشید.

برای اینکه بدونید کدوم یکی از این شرکت ها ارزنده تر هستند و سود بیشتری میتونن براتون بسازن نیاز به این دارید که بتونید یک صنعت و یا شرکت رو تحلیل کنید.با آموزش دیدن تو این زمینه میتونید تبذیل به یک تحلیل گر خیلی خوب بشید و با خریدن سهم شرکت های پیش رو از سود اونا منتفع بشید.

 


پیشنهاد می شود این مطلب را نیز حتما بخوانید: یکی ثروتمند شد و دیگری ولگرد

 

 

مطالب پیشنهادی

نظرات کاربران
افزودن نظر

question