فرهنگ های دوست داشتنی ژاپنی ها-بخش سوم

فرهنگ های دوست داشتنی ژاپنی ها-بخش سوم

‍در قسمت های قبلی از فرهنگ های جذاب و دوست داشتنی ژاپن براتون مطلب تهیه کردیم و در وب سایت قرار دادیم.بخش سوم این مطلب رو هم بخونید و منتظر قسمت های بعدی اون باشید.
ژاپنی ها برای الگو برداری کشور بسیار خوبی هستند.

دستگاه های فروش اتوماتیک:

در سطح جهان این دستگاه ها برای فروش انواع نوشابه و خوراکی شناخته میشوند اما در ژاپن از این دستگاه ها برای فروش هرچیزی استفاده می شود.لباس زیر،چتر،انواع غذاهای سرد و گرم و…
ژاپنی ها علاقه بسیار شدید به این دستگاه ها دارند و تمایل دارند که هرچیز‌ممکنی را با این روش خریداری کنند؛دستگاه های فروش اتوماتیک در تعداد بسیار زیادی در سرتاسر ژاپن یافت میشوند.
این دستگاه ها با هزینه بسیار کم و بصرفه میباشد که جای فروشندگان انسانی را در بسیاری موارد غیرضروری گرفته اند.

فروشگاه


انیمه:

انیمیشن های بسیار زیبای ژاپنی که در خصوصیات زیبایی افراد اغراق شده نه تنها از نظر زیبایی و کیفیت بالایی که برخور دارند بلکه بعضی از آنها آثار بسیار با ارزش مفهومی بشمار می روند.اغراق های ظاهری در واقع احساس کمبود هایی در ژاپن است چشم های بسیار درشت و زیبایی های منحصر بفرد شخصیت های کارتونی گویی این مسئله می باشد.

گفته می شود در دهه های اخیر اندازه چشمان نسل های جدید در ژاپن تمایل بیشتری به گردی نسبت به قبل داشته است و درشت تر شده و ادعا می شود یکی از عوامل انیمه ها می باشند. انیمه ها در ژاپن فقط به انیمیشن محدود نمی شوند بلکه در تمامی خیابان ها تابلو های تبلیغاتی مانکن های تبلیغاتی و… استفاده می شوند.

انیمه


صف کشیدن:

ژاپنی ها عاشق صف کشیدن هستند؛خواه اتوبوی،قطار یا حتی آسانسور. در سکوهای قطار خطوطی روی زمین مشاهد میکنید که نشانگر این هستند که باید منتظر قطارتان بمانید.وقتی قطار رسید. درب ها دقیقا بین دو خط موازی باز خواهند و که مسافران ایجاد کرده اند.در ضمن اول مسافران قاطر کامل پیاده می شوند سپس سوار می شوید!!!!

فرهنگ صف در ژاپن


پیشنهاد میشود این مطلب را نیز حتما بخوانید:فرهنگ های دوست داشتنی ژاپنی ها-بخش دوم

 

مطالب پیشنهادی

نظرات کاربران
افزودن نظر
  • علیرضا 7 آوریل 2019

    با سلام.ممنون اط مطالب خوبی که در سایت قرار می دهید.لطفا این غلط رو درست کنید.
    در ضمن اول مسافران ((قاطر)) کامل پیاده می شوند سپس سوار می شوید!!!!

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 7 آوریل 2019

      سلام ممنون از توجه شما. مطلبی که فرمودید ویرایش شد

      پاسخ

question