هر زیان در کنار تلخی درسی شیرین هم دارد

هر زیان در کنار تلخی درسی شیرین هم دارد

یه معامله گر موفق به خوبی میدونه که باید زیان هاش رو بدون نتیجه های مثل خشم ،احساس گناه و غیره پذیرا باشه و هیچ پیامد منفی ای رو درون خودش راه نده.

خود من ک الان دارم این متن رو برای شما مینویسم وقتی که ترسم از بازار ریخت بازار جدیدی رو حس کردم بازاری متفاوت از بازار قبلی در صورتی که قبلش حتی نمیتونستم تصورشو بکنم که بدون ترس هم مگه میشه معامله کرد.؟؟؟

همیشه زیر سایه ترسی ک تمام وجودمو فرا گرفته بود معامله میکردم .اما وقتی ترسم از بین رفت همه چیز معنا دار شد مثل تیکه های پازل که بهم ریخته هستن و معنایی ندارن ولی به محض چیده شدن در جایی خودشون یه معنی خاصی رو انتقال میدن بهمون . با از بین رفتن ترسم دیدم به بازار باز شد و تونستم بازار رو درک کنم بعد از این اتفاق یسری قانون برای خودم گذاشتم و بهشون احترام میذاشتم.هر چقدر که بیشتر از این قانونا پیروی میکردم اعتمادم به خودم بیشتر و راحت تر رابطه های ظریفی که توی بازار وجود داره رو پیدا میکردم و همه ی اینها دست به دست هم داده بودن که من تبدیل به یک معامله گر بهتری بشم.با جریان بازار حرکت کنم .

هر چقدر که کمتر به خودم اجازه میدادم که بگم تحلیلم درسته ؟درست نیست ؟دارم اشتباه میکنم ؟راحتر و بهتر معامله میکردم .دیگه ضرر هام کمتر شده بود و داشت به صفر نزدیک میشد و همیشه خودمو اماده میکردم که از معامله ی بعدی سود خوبی ببرم .

متن بالارو یبار دیگه بخونید ،چیزی در مورد تحلیل تکنیکال یا بنیادی گفته شده ؟نه ،همه اش در مورد مسائل روانی خودمونه.کلید موفقیت یک معامله گر در بازار همین مسائله هستش.


پیشنهاد می شود این مطلب را نیز حتما بخوانید:مزیت رقابتی٬عاملی مهم برای موفقیت

 

 

مطالب پیشنهادی

نظرات کاربران
افزودن نظر

question