آنچه مانع شکوفایی افراد میشود عدم اعتماد به نفس است

آنچه مانع شکوفایی افراد میشود عدم اعتماد به نفس است

همه انسان های عادی دارای استعداد های ذاتی هستند اما آنچه مانع شکوفایی آنها میشود عدم اعتماد به نفس است.ترس بیش از حد دشمن نبوغ شخصی است. استعداد مالی به شجاعت نیاز دارد.باید ریسک پذیری را یادگرفت و با دانش و آگاهی عمل کرد.افزایش هوش مالی باعث ایجاد گزینه های بیشتر در عملکرد می شود.برای موفقیت در عصر حاضر نیاز به هوش مالی بالایی است،قطعا در آینده سرعت تغییرات بیشتر خواهد شد. سخت کار کردن ایده قدیمی شده و راه پولدار شدن نیست. ایده های قدیمی هرز انسان ها را ضعیف تر میکنند.

انسان در برابر تغییر مقاومت می کند و این بزرگترین آسیب ها را می رساند؛تغییرات اجتناب ناپذیر هستند و خواه و ناخواه شکل میگیرند.باید سرمایه گذاری های جدید را یادگرفت؛سرمایه گذاری،ریسک و خلاقیت ویژگی افراد موفق است.
افزایش هوش مالی باعث دیدن فرصت های موجود پیش رو میشود.اگرندانیم چگونه از پولی که بدست می آید کار بکشیم و استفاده کنیم هیچگاه به ثروت نخواهیم رسید.فرصت ایجاد شدنی است و ابزار ایجاد آن هوش مالی است پس اگر دنبال شانس هستید و می خواهید پول دار شوید به جای سخت کار کردن به هوش مالی تان اهمیت دهید.
قوی ترین دارایی که همگی ما داریم و می تواند برای ما پول تولید کند ذهن ما است. با آموزش و تمرین دادن ذهن می توان بیشترین ثروت ها را فراهم کرد. همینطور یک ذهن آموزش ندیده می تواند فقر خطرناکی برای همه جامعه ایجاد کند.

از فکرتان برای پولدار شدن استفاده کنید نه از جسمتان

از فکرتان برای پولدار شدن استفاده کنید نه از جسمتان

در زندگی امروز افراد می توانند با یک ایده از هیچ چیز میلیون ها دلار پول بسازند؛ هوش مالی سرعت پول سازی را افزایش می دهد؛ دیگر این ذهن ها هستند که باید کار کنند نه جسم ها.پس بهترین سرمایه گذاری بر روی آموزش های هوش مالی است.

هوش مالی یعنی:
۱)داشتن سواد مالی و خواندن ارقام.
۲)استراتژی های مالی و ساختن پول از پول.
۳)آگاهی از بازار عرضه و تقاضا.
۴)آگاهی از قوانین حسابداری،شرکتی،مالیات و …

هوش مالی در هر کسب و کاری برای ثروت مند شدن الزامیست. هرچه بیشتر حرفه ای شوید و بازی های مالی را یاد بگیرید فرصت های بیشتری پیدا میکنید.
قطعا همیشه ریسک وجود دارد و هیچوقت صفر نمیشود اما باید با دانش مالی آنرا کاهش داد.فرصت های عالی با چشم دیده نمی شوند بلکه ذهن آنها را تشخیص می دهد.خیلی ها برنده نمی شوند چون از باختن می ترسند.ما با اشتباه کردن یاد میگیریم؛شکست بخشی از فرآیند موفقیت است.سرمایه گذاری ابتدا یعنی دانستن نه خریدن.آگاهی یعنی سرمایه و نادانی یعنی ریسک که همیشه وجود دارد پس آنرا مدیریت کنید.

4/5 (1 نظر)

مطالب پیشنهادی

ترتیبی که گروه دوره آموزشی برای خواندن مطالب سری هوش مالی به شما پیشنهاد میکند:


نظرات کاربران
افزودن نظر

ارسال نظر در این مطلب امکان پذیر نیست

question