۱۰ گام برای کار کشیدن از نبوغ مالی در جهت ثروتمند شدن

۱۰ گام برای کار کشیدن از نبوغ مالی در جهت ثروتمند شدن

ثروت سازی و پول درآوردن کار ساده ای نیست و رفته رفته سخت تر می شود؛ برای کنترل میلیون ها دلار یک پایه ریزی مالی مستحکم الزامی است و در همان حال هم کار سختی است و اگر پول های شما پایه مستحکم نداشته باشند هر لحظه ممکن است از بین بروند. برای کنترل ثروت به نبوغ مالی احتیاج است و همگی ما درون خود نبوغ مالی داریم اما از آن کار نمی کشیم.

۱۰ گام برای کار کشیدن از نبوغ مالی تان پیشنهاد میکنیم؛

نبوغ مالی آنقدر باهوش است که بتواند برای خود راه حل بسازد ولی باید تکانش دهید تا بیدار شود.

۱ )باید از قدرت روح در کسب ثروت کار بکشید نه فقط با زبان چون کار ساده ای نیست و نیاز به روحیه و انگیزه قلبی دارد. عشق انسان را در غلبه بر سختی ها پیروز می کند. در هر هدفی خواسته ها و ناخواسته هایی وجود دارد.

۲ )هرکسی قدرت انتخاب این را دارد که پولدار شود یا فقیر. قدرت انتخاب در تمام مسائل مالی وجود دارد. افراد خودشان انتخاب می کنند که از زمانشان برای یادگیری امور مالی و ثروت مند شدن استفاده کنند یا نه. ذهن قوی ترین دارایی انسان است و سرمایه گذاری برای آموزش آن اولین قدم ثروتمند شدن است. شما قدرت انتخاب دارید تا هر روز تلویزیون تماشا کنید و یا صوت ها و کتاب های سرمایه گذاری را گوش کنید.

۳)دوستانتان را با دقت انتخاب کنید؛دانش دوستان در هر زمینه ای به کمک انسان می آید. نزدیک بودن به مرکز اطلاعاتی که دوستان می توانند فراهم کنند برای ما پول می سازد.

۴ )مهارت های پولسازی را یادبگیرید و سپس به سراغ بعدی بروید، این مهارت ها در ذهن شما جاودانه می شوند. دانسته های فعلی تقریبا اهمیت ندارند چون قدیمی شده اند؛این سرعت یادگیری است که مهم است. مهارت یادگیری سریع درباره روش های افزایش سرمایه بسیار بسیار مهم است.

۵)وقتی پول به دستتان می رسد اول سهم خود را بردارید و سپس به دیگران بپردازید چون اگر برای خودتان پولی نماند تلاش نمی کنید تا پولی بدست آورید اما اگر پول برای طلبکاران کم باشد آنان شما را مجبور به پرداخت پول و در نتیجه یادگرفتن راه های درآمد بیشتری میکنند. به خودتان و هزینه هایتان مسلط باشید و در زمان فشار به سراغ پس انداز ها و سرمایه هایتان نروید اجازه دهید فشار ها ذهن شما را به کار اندازد.

Investment Advice

۶ )مشاورین خود را از کارشناسان حرفه ای انتخاب کنید و به آنها بها بدهید.

۷ )زمان بازگشت سرمایه اصلی تان را مورد توجه قرار دهید

۸ )از سرمایه اصلی برای خرید استفاده نکنید بلکه با سرمایه کار کنید و با سود حاصل نیازهایتان را رفع کنید.

۹ )قهرمان و الگویی در امور مالی برای خود پیدا کنید تا بدانید رویای شما غیر ممکن نیست

۱۰ )بخشندگی بطور معجزه آسایی دارایی شما را چند برابر به شما باز میگرداند پس اول ببخشید تا چند برابر بدست آورید.

در نظر گرفتن نکات بالا می تواند در مسیر پولدار شدن برایتان اثر بخش باشد.مطالب بالا این دوره را بخوانید و سعی کنید حتما از آن برای بهتر شدن زندگی استفاده کنید.

 

5/5 (2 نظر)

مطالب پیشنهادی

ترتیبی که گروه دوره آموزشی برای خواندن مطالب سری هوش مالی به شما پیشنهاد میکند:


نظرات کاربران
افزودن نظر

ارسال نظر در این مطلب امکان پذیر نیست

question