آنتون کریل معامله گر جوانی که خیلی زود حرفه ای شد

‍ آنتون کریل معامله گر جوانی که خیلی زود حرفه ای شد

آنتون کریل

آنتون کریل در ۴ سالگی پدر خود را ازدست داد و در فقر به سر میبرد.

او هم مانند بسیاری از افراد موفق دنیا از خانواده ای بسیار ضعیف و فقیر بود.در سال ۱۹۷۹ در شهر بارانی لیورپول به دنیا امد.در همان سال های ابتدایی پدر آنتون کریل آنها را رها کرد و رفت.

خرج خانواده سه نفره آنتون کریل را مادرشان تامین می کرد و مجبور بود ساعت های طولانی کار کند تا از پس هزینه های زندگی بربیاید.آنتون کریل در دوران کودکی بسیار شرور و علاقه مند به فوتبال بود.

او از همان سنسن پایین مجبور به کار کردن بود تا بتواند کمکی برای مادرش باشد و بتواند باری از روی دوش او بردارد.ولی او معتقد بود زندگی در این شرایط خیلی هم بند نیست و می تواند از یک انسان شخصی مستقل و هدفمند بسازد.

در ۱۸ سالگی با وجود سختی زیادی که به خاطر جدایی از خانواده اش برایش ایجاد شده بود و او را ناراحت میکرد خانه را به سمت دانشگاه ترک کرد و در رشته اقتصاد دانشگاه منچستر دانشجو شد.

انتوان گریل

آنتونی کریل

شروع رویای معامله گری

رویای او معامله گری بود.در سن ۲۰ سالگی به شرکت“گلدمن ساکس” معرفی شد. مشغول به معامله گری در یکی از بانک های بزرگ سرمایه گذاری شد.

بعد ها در وال استریت در نیویورک آموزش های تکمیلی را به اتمام رساند. سپس آنتون کریل روی بازار سهام اروپا کار میکرد و به عنوان معامله گری که ریسک های بزرگ انجام میداد و معامله هایی انجام میداد که دیگران از دست میدهند شهرت یافت.

بعد از ۴ سال به شرکت Lehman brothers رفت و آنجا را بهترین شرکت معامله گری اروپا کرد.

پس از ۲ سال به پست معاون رئیس معاملات اروپایی شعبه انگلیس بانک جی پی مرگان آمریکا رسید درحالی که تنها ۲۶ سال سن داشت او در ۲۸ سالگی خود را بازنشسته کرد تا رویاهای جدید زندگی خود را تحقق سازد.

تمام دارایی های خود را فروخت٬تبدیل به پول نقد در حساب بانکی اش کرد و با یک چمدان سفرش به دور دنیا را شروع کرد.

او میگفت:«من خیلی سخت برای مدت خیلی زیادی برای دیگران کار کردم،میخاستم که در کنترل سرنوشت خودم باشم و نیاز به یک استراحت برای مواجه با چالش های جدید داشتم و مسافرت خوشبختانه ایده های جدید به من داد.»

آنتون کریل در سال ۲۰۰۸ به لندن برگشت و همراه با دوستانش برنامه موفق تریدر های میلیون دلاری را برای تلوزیون BBC ساخت.

4.5/5 (2 نظر)
برچسب ها:

بزرگان بورس

مطالب پیشنهادی

ترتیبی که گروه دوره آموزشی برای خواندن مطالب سری افراد موفق در بورس به شما پیشنهاد میکند:


نظرات کاربران
افزودن نظر

question