آموزش مقدماتی بورس

بررسی اجمالی

آموزش مقدماتی بورس

آموزش مقدماتی بورس یکی از نیاز های کسی است که قصد سرمایه گذاری در یکی از بازار های پر بازده را دارد چرا که بهترین گزینه برای سرمایه گذاری در سال های اخیر، بازار بورس بوده است؛ اما لازمه ی موفقیت و کسب سود های چشم گیر در این بازار آموزش ابتدایی بورس می باشد چرا که سرمایه گذاری در بورس بدون دانش کافی و گذراندن دوره مقدماتی آموزش بورس، ریسک بالایی را دارد که می تواند سرمایه شما را به خطر بیاندازد. بنابراین اگر دنبال کسب سود پایدار از بازار بورس هستید و می خواهید که سرمایه خود را در برابر غول سرکش تورم حفظ کنید تا روزانه شاهد آب شدن پس اندازی که به سختی آن را جمع کرده اید؛ نباشید پیشنهاد ما به شما خرید دوره غیر حضوری آموزش مقدماتی بورس کاریمو آکادمی می باشد.

شما بعد از سپری کردن اموزش مقدماتی بورس ، درک کلی و درستی را از بازار بورس پیدا خواهید کرد و قادر خواهید بود بطور جدی وارد بازار سرمایه شوید و ماهیانه در آمدی ثابتی را به طور متوسط بدست آورید تا جایی که بورس به شغل و حرفه ی شما تبدیل شود و شما بدون نیاز به انجام کارهای دیگر بتوانید امورات زندگی خود را به راحتی از طریق بورس اداره کنید و به جایگاه مالی عالی ای که برای خودتان متصور هستید، برسید.

در آموزش ابتدایی بورس دکتر حسین صمدی تمام سر فصل های مورد نیاز را با وسواس خاصی طراحی کرده اند و با لحنی بسیار ساده و شیوا و بدون پیچیده کردن مطالب به شما آموزش می دهند.

 

گروه کاریمو آکادمی در دوره آموزش مقدماتی بورس راه درست را در بازار بورس به شما نشان می دهد تا بتوانید سودهایتان را بیشتر و بیشتر کنید و مواردی که عمل به آنها باعث متضرر شدن شما می شود را شناسایی کنید و از انجام دادن آنها دوری کنید. تمام مطالب ارائه شده در آموزش بورس مقدماتی عبارت است از:
• آشنایی با مفاهیم اولیه بورس : در این قسمت با مفاهیم اولیه ای همچون EPS ، دامنه نوسان، DPS ، P/E ، سود انباشته و … آشنا می شوید و اصطلاحات رایج اهالی بورس را فرا می گیرید.
• انتخاب کارگذاری: در این بخش دکتر صمدی به شما پارامتر های یک کارگذاری خوب را آموزش می دهد تا انتخاب درستی را داشته باشید.
• آموزش گرفتن کد بورسی: بعد از فراگیری مباحث اولیه، اولین گام برای خرید و فروش در بازار یعنی گرفتن کد بورسی به شما آموزش داده می شود.
• نحوه خرید و فروش: در این مرحله نحوه ی خرید و فروش سهام در بازار بورس و کار با سیستم آنلاین دو کارگزاری بزرگ کشور به شما آموزش داده خواهد شد.
• آشنایی با نماد های بورسی: همانطور که می دانید شرکت های پذیرفته شده در بورس دارای نماد های خاص خود هستند؛ شما باید نماد این شرکت ها و گروهی که این شرکت ها در آن قرار میگیرند را بشناسید.
• نحوه تشخیص سهام برتر: در این بخش که مهمترین قسمت اموزش مقدماتی بورس نیز هست، شما با انواع ارزش گذاری ها، ریسک های سیستماتیک و غیر سیستماتیک، نحوه برسی صورت های مالی شرکت ها و … آشنا می شوید و قادر خواهید بود شرکت های پر پتانسیل را شناسایی کنید.

این دوره مناسب چه کسانی است؟

در این دوره مفاهیم و مطالب با زبان بسیار ساده ای آموزش داده می شوند در نتیجه شما نیاز به هیچ پیش زمینه ای در بورس ندارید و می توانید بدون داشتن کوچکترین اطلاعاتی از بورس دوره خود را شروع کنید.

این دوره به چه صورت برگذار می شود؟

این دوره به صورت بسته آموزشی می باشد که شما از طریق اینترنت می توانید فایل های دوره را دانلود نمایید. در نتیجه از خانه یا محل کارتان می توانید آموزش ببینید.

ما در کاریمو آکادمی تمام مطالب ارائه شده در این دوره را با بهترین کیفیت و با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می دهیم؛ پس حالا که تصمیم گرفته اید آموزش ابتدایی بورس را شروع کنید و این مطلب را تا به اینجا دنبال کرده اید از همین الان کاریمویی شوید .

 

 

ادامه مطلب

درس های این دوره

نظرات کاربران
افزودن نظر
  • مهدی دهقانی 13 دسامبر 2020

    میخاستم ازتون تشکر کنم بابت آموزش مقدماتی بورس که تهیه کردید باین قیمت و تسلط دکتر صمدی عالی بود به نظر شما دوره بعدی که باید تهیه کنم که چه دوره هست؟ من که از آموزش ابتدایی بورس شما لذت بردم

    پاسخ
  • الهام میرزایی 1 دسامبر 2020

    از دوره ی مقدماتی کاریمو استفاده کردم واقعا خوب و عالی بود . خیلی راحت مسائل توضیح داده شده و با مثال های زیادی که دکتر صمدی زدن مطالب کامل جا میوفته . ممنون

    پاسخ
  • ahmad 30 نوامبر 2020

    الان که بازار مثبت هست با دیدن دوره ی مقدماتی میتونم متوجه بشم که سهمایی که دارم میتونن از ضرر خارج بشن یا نه ؟
    بنظر شما بازار جوری هست که من به اصل پولم برسم
    خواهش میکنم کمکم کنید

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 9 دسامبر 2020

      سلام بهتره هرچی سریعتر آموزشتون رو از همین دوره مقدماتی شروع کنین و همچنین مباحث تکنیکالی رو هم شروع کنید.
      از این مقاله نیز استفاده کنید:
      تحلیل تکنیکال چیست

      پاسخ
  • عمل اسلیو معده 17 اکتبر 2020

    سلام وقتتون بخیر از خریدتون راضی هستین؟

    پاسخ
  • سعید 30 سپتامبر 2020

    اگر تاریخ مجمع که سود مشخص شده سهمداربودی سود به شما تعلق میگره.

    پاسخ
  • ژن بد 29 سپتامبر 2020

    آقای خودرو عزیزم آموزش میدن که با چه ترفندهایی میشه پول مردم را بالا شگرد اونوقت که بورس یکه تزار میکرد کارشناس نداشتیم که بگه تورم زاست حالا که مردم پولاتونو ریختند تو بورس فقط مونده کرونا را هم به بالا رفتن شاخص کل ربط بدن میگن انواع و اقسام مریضها هم از شاخص کل باید بیاد پایین هم یه مبلغ ناچیز گیر اونا بیاد ضمن اینکه کرونا را هم شاید بی اثر کنه بجاش سکته را زیاد میکنه

    پاسخ
  • خورزوی حکیم 28 سپتامبر 2020

    مگه بورس ایران اصولی هم داره که آموزش میدین؟!!!!!

    پاسخ
  • Ali 11 سپتامبر 2020

    چند ساعت اموزش است؟

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 12 سپتامبر 2020

      دوره مققدماتی حدود ۲۰ ساعت

      پاسخ
  • حسن 22 آگوست 2020

    با سلام و درود و خسته نباشی خدمت تیم عالی و قوی کاریمو
    یه سوال داشتم
    شرکت به کدوم سهام دار ها سود رو پرداخت می‌کنه
    مثلا من تا پایان سال ۹۸ سهام دار شرکت بودم و شرکت تصویب کرده که به سهام دار ها سود میده،حالا من سهم هام رو بعد از گذشت سال ۹۸ فروختم آیا سودی که شرکت پرداخت می‌کنه به افرادی هست که تا اون زمان هنوز سهام دار هستن یا اینکه تا همون پایان سال جاری سهام دار باشند؟
    با تشکر

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 25 آگوست 2020

      سلام ملاک روز مجمع عمومی هستش…کسانی که در تاریخ برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه سهام داشته باشن سود دریافت میکنن.

      پاسخ
  • طلا 20 آگوست 2020

    امیدوارم که راضی باشین آخه مبلغش خیلی زیاده

    پاسخ
  • طلا 20 آگوست 2020

    ممنون میشم زودتر جوابم رو بدین چون میخوام اگه شدنی هست فردا خرید کنم

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 20 آگوست 2020

      سلام امکانش هست ولی ما برای هر شخص در نظر گرفتیم مبلغ رو

      پاسخ
  • Amirssm 18 آگوست 2020

    از طرف من از اقای استاد حسین صمدی بسایر تشکر کنید
    به فرموده ی حرف ایشان این اموزس ها به هر قیمتی دست ما برسه انگار مجانی هست چون:
    بسیار کامل و جامع تعریف شده
    بدون نیاز به حضور در کلاس
    اموزش صفر تا صد
    فن بیان زیبا …

    پاسخ
  • amir.hajipour 15 آگوست 2020

    سلام و تشکر از مجموعه
    متاسفانه اموزش خرید و فروش بدون صدا هست فقط تصویر دارم
    هر دوتا فایل به همین صورت هست
    لطفا اصلاح بفرمایین

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 20 آگوست 2020

      سلام….
      بله برخی. از سیستم ها. فقط با هندزفریپخش میشه که در حال بررسی هستیم.

      پاسخ
  • masoumeh.karimi 13 آگوست 2020

    سلام باتشکر از آقای صمدی .سهامی که آخرش ح داره در کدوم فایل توضیح دادند

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 20 آگوست 2020

      سلام حق تقدم رو در مقالات رایگان سایت توضیح دادیم… کافیه. حق تقدم یا حق تقدم چیست را سرچ کنید……

      پاسخ
  • ali.poursmail 4 آگوست 2020

    بنده معلم هستم و ۲۹ سال است که در دبیرستان تدریس می کنم از نیمه دوم سال ۹۷با دکتر صمدی آموزش بورس را شروع کردم و در ۴الی ۶ ماه دوره ها را بطور کامل گذراندم ابتدا با مبلغ کم یعنی ۵۰۰هزار تومان وارد بازار شدم و چیز های را که یاد گرفته بودم با مبلغ کم امتحان کردم از بهمن سال ۹۸ بصورت جدی وارد بازار شده ام و بطور متوسط ماهی بیش از بیست میلیون تومان با سرمایه اولیه ۴۰ میلیون تومان از بازار بورس درآمد بدست می آورم.بورس شغل دوم من است ولی درآمد اولم را تشکیل میدهد بنده واقعا امسال روی پول را دیده ام و مزه پولدار شدن را چشیده ام .
    بنده از آقای دکتر صمدی خیلی خیلی تشکر می کنم که این راه را برایم باز نمودند و از خداوند بزرگ عزت و سربلندی ایشان و همکارانشان را خواستارم

    پاسخ
  • shirinbanoo1352 30 جولای 2020

    سلام.خواستم از زحمات آقای دکتر صمدی و تیم همراهشون تشکر کنم.من دبیر هستم و کیفیت تدریس شما واقعا عالیست.سالها دوست داشتم طرحهای مدیریت مالی که در ذهنم هست را اجرا کنم آموزش‌های شما من را آرام آرام به برآورده شدن این آرزو نزدیک می کنه.

    پاسخ
  • Sajad5816 27 جولای 2020

    من ۳۰۰ سهم فملی داشتم DPSهر سهم شده۲۵۰ تومان داخل مجمع چقد میشه سود ۳۰۰ سهم من

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 27 جولای 2020

      تعداد سهم رو ضرب در dpsکنین یعنی ۳۰۰ در ۲۵۰ جواب بدست میاد

      پاسخ
  • farabi1045988 19 جولای 2020

    سلام:باتوجه به اینکه من کارگزاری فارابی هستم.آیا خرید این بسته به دردم می خوره یا نه؟ منظورم اینه که فقط برای آگاه ومفید است.یا فرقی نمی کنه .ممنون.علی اکبر اخگری

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 19 جولای 2020

      سلام بله آموزش ها برای مفاهیم بورس هستش اصلا ربطی به کارگزاری نداره……. نحوه خرید و فروش فقط برای مثال از کارگزاری های شلوغ مثل مفید و آگاه انجام شده

      پاسخ
  • pakdelr 14 جولای 2020

    با سلام
    من می خواستم از آقای دکتر صمدی و همکارانشون تشکر کنم. من سال ۹۷ دوره رو خریده بودم ولی چون دنبال شغل دیگه ای بودم چند تا فایلو بیشتر گوش ندادم و احساس کردم زیاد علاقه ندارم. اما الان با انگیزه شروع به گوش دادن فایلها کردم و در عرض ده روز دوره مقدماتی رو کامل گوش دادم و یادداشت کردم. خیلی ممنونم واقعا تمام نکات رو گفتن. ممنونم براتون آرزوی موفقیت روزافزون دارم.

    پاسخ
  • Rn526080 8 جولای 2020

    سلام دوره را خرید کردم ولی نمیتونم ببینم سایت را

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 12 جولای 2020

      سلام بالا ی صفحه سمت چپ روی دایره سبز رنگ کلیلک کنید به ناحیه کاربری منتقل میشین بعد روی دوره های من کلیلک کنید …. در اون برگه تمامی دوره هایی که خرید کردین رو میتونین دریافت کنین

      پاسخ
  • شیرین توشه 4 جولای 2020

    سلام.من دوره آموزش کامل و جامع رو خریداری کردم ولی از قسمت تحلیل تکنیکال مقدماتی به بعد فایلها رو نمیتونم دانلود کنم و پیام باید خریداری کنید در صفحه هست.چطور میتونم فایلها رو دانلود کنم؟

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 5 جولای 2020

      یا در خرید اشتباه کردین یا وارد اکانت نمیشین لطفا این موارد رو چک کنین و اگه درست نشد به پشتیبانی پیام بدین

      پاسخ
  • robabeh.rezaei 1 جولای 2020

    فقط خواهش میکنم قیمت ثبت نان را بالا نیرید تا انشالله افراد بیشتری ازآموزشهای شما بتوانند بهرمند شوند

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 1 جولای 2020

      افزایش قیمت فقط وقتی هست که دوره های جدید اضافه کنیم. دوره های قبلی از مرتبه اول تابحال یک قیمت بوده.

      پاسخ
  • robabeh.rezaei 1 جولای 2020

    سلام استاد من هم تازه ثبت نام کردم خداخیرتون بده که اتقدر با آرامش وروان توضیح میدیدکارتون عالی هست

    پاسخ
  • سلام
    خسته نباشید
    آیا اموزش بورس پیشرفته هم دارید ؟

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 29 ژوئن 2020

      سلام دوره استادی از مباحث مقدماتی تا پیشرفته هستش

      پاسخ
  • bagher.sourakiazad 28 ژوئن 2020

    سلام . اگر در حین آموزش سوالی برامون پیش اومد باید کجا پرسید که جوابگو باشند. با تشکر از گروه خوبتون

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 29 ژوئن 2020

      سلام در ناحیه کاربری قسمت پشتیبانی هر سوالی داشته باشین میتونین بپرسین

      پاسخ
  • سامان جهانی 14 ژوئن 2020

    سلام
    من این دوره رو خریدم و تا نصف گوش دادم خیلی راضی هستم فقط یه سوالی برام پیش اومده آیا از الان می تونم وارد بورس شم و سرمایه گذاری رو شروع کنم یا اینکه هنوز زوده؟

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 14 ژوئن 2020

      سلام هنوز خیلی زوده و باید دوره رو حداقل تا مبحث تحلیل تکنیکال پیشرفته ادامه بدید و سپس اقدام به سرمایه گذاری کنید ولی عرضه اولیه ها رو برای خرید از دست ندید چون تقریبا بدون ریسک هستند و راحت می تونید سود ببرید

      پاسخ
  • مبینا 14 ژوئن 2020

    سلام به گروه خوب کاریمو آکادمی
    من این دوره رو خریدم و خیلی ازش راضی هستم
    خیلی ساده اقای دکتر صمدی توضیح میدن مطالب رو آدم خیلی راحت یاد میگیره
    مرسی از دوره خوبتون خدا کنه منم بتونم از بورس پول دربیارم یه روزی

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 14 ژوئن 2020

      سلام خیلی ممنون از لطف و محبت شما دوست عزیز

      پاسخ
  • کاریمو آکادمی 13 ژوئن 2020

    سلام باید به ناحیه کاربری قسمت دوره های من مراجعه کنین از اونجا میتونین دانلود کنین اگر مشکلی بود به پشتیبانی پیام بدین چک کنیم.

    پاسخ
  • میرآفتاب 9 ژوئن 2020

    با سلام من دوره را از طریق تلگرام خریدم ولی ترجیح میدهم بتوانم از اینجا دانلود کنم .راهنمایی بفرمایید.

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 9 ژوئن 2020

      سلام از طریق تلگرام یا پشتیبانی پیام بدین واطلاعات کاربری و خریدتون رو بفرستین انجام میدیم براتون

      پاسخ
  • محمد حسنی 8 ژوئن 2020

    من تازه میخواهم با بورس آشنا بشوم . و چطور از بورس سردربیاورم و سرمایه گذاری کنم .

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 8 ژوئن 2020

      سلام با بسته استادی کاریمو میتونین بطور کامل آموزش ببینین

      پاسخ
  • جواد خدادادی 2 ژوئن 2020

    با عرض سلام و درود مجدد، با کمال احترام و ادب خدمت شما عزیزان بویژه آقای دکتر حسین صمدی عزیز. من تمام فایل های صوتی رایگان شما رو با علاقه و انگیزه فراوان گوش دادم بیان بسیار شیوا و روان در انتقال مطالب رو دارید . خیلی دوست دارم و سعی کردم همراه شما گروه کاریمو آکادمی آموزش بورس را دنبال کنم. لااقل چهار مرتبه در طول یک ماه گذشته برای مشاوره شماره مو گذاشتم خبری از طرف شما نشد. دوهفته ای هست در سایت شما ثبت‌نام کردم و بیش از ده بار اقدام به خرید دور مقدماتی کردم هر بار در مرحله ورود/ ثبت‌نام گیر میکنه در حالی که عضو هستم رمز عبور را قبول نمی کنه و در قسمت فراموشی رمز هم نتیجه ای حاصل نشده.
    واقعاً کلافه شدم و ناچارم اگر زود تر نتیجه نگیرم به دنبال کانالهای دیگری برای آموزش بورس برم. با تقدیم احترام

    پاسخ
  • soghra.zarey 23 مه 2020

    سلام من تازه وارد سایت شدم از کدوم قسمت باید شروع کنم درس های بیش نیاز ؟

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 24 مه 2020

      سلام از دوره ابتدایی آموزش بورس شروع کنین

      پاسخ
  • جواد خدادادی 23 مه 2020

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستان در مجموعه کاریمو آکادمی، طبق پبام خودتون سه بار برای مشاوره شماره مو گذاشتم کسی تماس نگرفت. الان هم برای خرید دوره مقدماتی تا مرحله خرید دوره بیشتر پیش نمیره داخل سایت. لطفا راهنمایی منید متشکرم

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 24 مه 2020

      سلام لطفا صبر کنین حتما باهاتون تماس گرفته میشه به نوبت
      برای سایت هم مجدد امتحان کنین اگر مشکل داشت اطلاع بدین

      پاسخ
  • کاریمو آکادمی 21 مه 2020

    سلام با بروزرسانی فایل ها دوره ها افزایش قیمت داشتن

    پاسخ
  • کاریمو آکادمی 19 مه 2020

    سلام لطفا شماره همراه خودتون رو برامون بفرستید تا باهاتون تماس بگیریم و مشکل تون رو حل کنلم

    پاسخ
  • کاریمو آکادمی 15 مه 2020

    سلام به ناحیه کاربری قسمت دوره های من برید میتونین فایل هارو دانلود کنین

    پاسخ
  • Nm 10 مه 2020

    سلام من میخواستم تمام دوره هارو خرید کنم میشه بدونم هزینه اش چقدر میشه

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 15 مه 2020

      سلام دوره استادی رو خرید کنید که قیمتش ۶۱۶۰۰۰ هست در حال حاضر

      پاسخ
  • Eliraha 9 مه 2020

    سلام من هرچی میخوام دوره مقدماتی رو خرید کنم نمیشه چیکار کنم؟

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 9 مه 2020

      سلام لطفا شماره تلگرامتون رو بزارین یا در قسمت چت یا اینستا پیام بدین تا بررسی و رفع کنیم.

      پاسخ
  • Hadikazemlo 7 مه 2020

    سلام من دوره مقدماتی رو خریداری کردم ۸۰ دقیقه فایل صوتی گفتین ولی من فایل رو دریافت نکردم

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 7 مه 2020

      سلام میتونین در ناحیه کاربری در قسمت دوره های من درس ها رو دانلود کنین

      پاسخ
  • کاریمو آکادمی 6 مه 2020

    سلام از فایل های رایگان شروع کنید و بعد دوره استادی که قیمتش با تخفیف زیاد هست.

    پاسخ
  • rasatashakori 4 مه 2020

    سلام ممنون از زحماتتون، میخواستم بدونم برای کسانی که دوره خریداری میکنن کانال تلگرامی خاصی هست که تبادل نظر کنیم و با اساتید در ارتباط باشیم؟

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 6 مه 2020

      سلام بصورت تلگرامی خیر

      پاسخ
  • delniya 24 آوریل 2020

    سلام ببخشید من قصد دارم شروع کنم به اموزش دیدن و وارد این کار بشم شما چه مدت طول کشید که به نتیجه برسید و سودی داشته باشید؟

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 26 آوریل 2020

      سلام به محض اینکه سطح مهارت هاتون به مقدار لازمی برسه میتونین فعالیت خوبی داشته باشین.

      پاسخ
  • Barca2020 24 آوریل 2020

    خدا قوت دوره مقدماتی رو تهیه کردم و استفاده بردم فقط ای کاش دوره حداقل مربوط به سال ۹۸ بود نه سال ۹۶ بهتره استاد مجدد با تجربه بالاتر و شرایط جدید بورس فایلهای صوتی رو آماده می‌کردند ولی با اینحال بازهم تشکر میکنم عالی بود

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 26 آوریل 2020

      سلام بله در حال بروزرسانی فایل ها هستیم در این زمینه.

      پاسخ
  • کاریمو آکادمی 17 آوریل 2020

    به محض خرید قابلیت دانلود فایل ها در اکانت کاربریتون فعال میشه به قسمت ناحیه کاربری دوره های من مراجعه کنید.

    پاسخ
  • علیرضا 17 آوریل 2020

    سلام وقت بخیر،خرید انجام شده ولی هیچ فایل برای دانلود ارسال نشده علت؟؟؟؟؟

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 17 آوریل 2020

      به محض خرید قابلیت دانلود فایل ها در اکانت کاربریتون فعال میشه به قسمت ناحیه کاربری دوره های من مراجعه کنید.

      پاسخ
  • کشاورز 16 آوریل 2020

    فرزندم دانشجوی رشته مدیریت بازرگانیه ، خودم‌هم بسیارعلاقمند به فراگیری کامل عملکردبورس هستم ، کدام روش راپیشنهادمیکنید استاد عزیز .

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 16 آوریل 2020

      سلام پسرتون اطلاعات مناسبی داره و خیلی میتونه کمک کنه.
      دوره استادی ما رو برای تهیه کنین و بطور کامل و حرفه ای یادبگیرین.

      پاسخ
  • نگار 15 آوریل 2020

    سلام من میخوام دوره استادی رو تهیه کنم اما تو سایت نمیبینم پس کجاست

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 16 آوریل 2020

      سلام در فروشگاه در ابتدای صفحه قسمت مربوط به دوره استادی رو میتونید مشاهده کنید.

      پاسخ
  • حسین فرضی 12 آوریل 2020

    عزیز من اصلا هیچ چیزی در مورد بورس نمیدونم چطور میتونم اطلاعاتم رو زیاد کنم

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 16 آوریل 2020

      سلام حتما باید آموزش ببینین. میتونین از مطالب رایگان و دوره استادی ما که در سایت قرار گرفته استفاده کنید و با تهیه ی دوره استادی کاریمو نیاز به چیز دیگه ای ندارین.

      پاسخ
  • احمد 11 آوریل 2020

    درود دوره استادی هزینه اش چه قیمتیه و ایا برای افرادی که مثل من هیچ اشنایی با بورس وکامپیوتر ندارن کامل وکافی وبه زبان ساده است سپاس

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 16 آوریل 2020

      سلام
      قیمتش که درد زمان خرید ثبت میشه و در سایت فعلا ۶۱۶۰۰۰ تومان هستش.
      بله زیاد ارتباطی با سیستم کامپیوتر نداره مباحثش ساده بیان شده.

      پاسخ
  • mahsa53 10 آوریل 2020

    با درود فراوان و خسته نباشید آقای دکتر صمدی عزیز ، فایل ها رو خریداری کردم بسیار عالی است فقط میخواستم بدونم راضی هستید اگر اونها رو همسرم هم استفاده کنه؟

    پاسخ
  • محسنی راد 8 آوریل 2020

    یعنی دوره استادی شامل همه میشه نیازی به دوره های دیگه نیس چطورمیتونم تهیه کنم کتاب هم تاثیری داره توی اطلاعات یانه

    پاسخ
  • محسنی راد 8 آوریل 2020

    سلام خسته نباشین کلاچنددوره هست که بخوام بصورت حرفه ای یادبگیرم

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 8 آوریل 2020

      سلام
      بهترین کار اینه که دوره استادی رو تهیه کنید تا یکجا دوره رو به صورت کامل دریافت کنید.
      با گذروندن دوره استادی نیاز به هیچ دوره یا کتاب دیگه ای ندارید

      پاسخ
  • سلام من اصلا هیچی ازبورس بلد نیستم اصلا محاسبات و حجم را نمیدونم چطورین نمیتونم خرید وفروش کنم گیج میشم لطفا راهنمایی کنین

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 8 آوریل 2020

      سلام لطفا این دوره رو تهیه کنید و فایل ها آموزشی اون رو دانلود کنید و گوش کنید حتما همه این موارد رو یاد خواهید گرفت

      پاسخ
  • محمد عباس وند کر 4 آوریل 2020

    سلام میخواستم از مبتدی شروع کنم چطور دوره آموزشی شما را خرید و گام به گام استفاده و آموزش ببینم

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 5 آوریل 2020

      سلام وقت بخیر
      برای شروع می تونید همین دوره مقدماتی بورس ما رو بخرید و شروع کنید

      پاسخ
  • mohammadhercoles62 3 آوریل 2020

    سلام وقت به خیر دوره هایی که آموزش می دید همه آنها فایل صوتی هست و آموزش ویدئویی ندارید ؟

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 4 آوریل 2020

      سلام
      هم فایل صوتی و هم ویدیویی. با توجه به مفهومی که آموزش داده میشه فایل ها صوتی هستند و یا ویدیویی

      پاسخ
  • Ahady 3 آوریل 2020

    ۰۹۰۳۵۸۹۷۷۸۰شماره تماس ک فرموده بودین ممنون

    پاسخ
  • Ahady 2 آوریل 2020

    سلام خسته نباشین ببخشید من چندین بارسعی به خریدبسته آموزشی اتون کردم ولی متاسفانه بخاطر نیومدن رمزبه ایمیل بنده نتونستم اگه میشه راهنمایی کنین ممنون

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 2 آوریل 2020

      سلام و وقت بخی خدمت شما دوست عزیز
      لطفا شماره همراه تون رو در کامنت برامون قرار بدید تا مشکل تون رو برطرف کنیم

      پاسخ
  • Milad4090 1 آوریل 2020

    با سلام میخاستم بدونم اموزش تحلیل تکنیکال کدوم قسمت هست

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 2 آوریل 2020

      سلام وقت بخیر
      دوره بعدی که باید بگذرونید ٬ دوره تحلیل تکنیکال می باشد. لطفا بعد از اتمام دوره مقدماتی دوره تحلیل تکنیکال رو خریداری کنید و آموزش خودتون رو شروع کنید

      پاسخ
  • shideh 1 آوریل 2020

    من خیلی استفاده کردم از این دوره آموزشی، بسیار منسجم و جذاب و کاربردی است. استادی که تدریس می کنند، آقای صمدی شیوه بیان خیلی خوبی دارند، انتقال مفاهیم اقتصادی صرفا از طریق صدا، کار ساده ای نیست با وجود این با شیوه تدریس مناسب من اصلا مجازی بودن آموزش را احساس نکردم و مباحثی که تا الان گوش دادم را کامل متوجه شدم. خیلی ممنون که این بسته های آموزشی مفید و با کیفیت را آماده کردید .

    پاسخ
  • متین 1 آوریل 2020

    سلام ببخشید من یه سوال ساده دارم واسه اینکه من توی بورس مثلا سهام زعفران بخرم حتنا باید حضوری رفت؟و باینری اپشن اموزشش رو دارین؟

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 2 آوریل 2020

      سلام
      ما بورس کالا کار نمیکنیم ولی بله همه چیز اینترنتی و از خانه هستش
      آموزش باینری آپشن رو نداریم دوس عزیز

      پاسخ
  • HadiKhan 30 مارس 2020

    اگه سوالی برامون پیش اومد از کجا بپرسیم؟

    پاسخ
  • arian 30 مارس 2020

    تا حالا کسیو ندیدم نگران پول اینترنت باشه،بااین همه تخفیف وتعرفه های خوب که همه تفریحی میرن نت ،چه برسه برای پول درآوردن که دیگه نباید نگرانی باشه درباره هزینش،
    انگار نگران پول اتوبوس باشی برای رفتن سر کار!

    پاسخ
  • مهدی 29 مارس 2020

    سلام آیا بعد از خرید دوره باید مطالب را دانلود کنیم وکلی پول اینترنت بدیم

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 29 مارس 2020

      با عرض سلام و احترام
      اگه برای یاد گیری یه تخصص ارزشمند و پول ساز مثل بورس دوست ندارید هزینه اینترنت بدید هیچ وقت به موفق شدن در این زمینه حتی فکر هم نکنید

      پاسخ
  • sara 29 مارس 2020

    من این دوره رو تهیه کردم و خیلی ازش راضی هستم. توضیحات خیلی ساده و قابل درک هسنم. برای منی که هیچی از بورس نمیدونستم توضیحات خیلی ساده و. رون هستن. ممنون از فایل های خوب تون

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 29 مارس 2020

      ممنون از محبت شما

      پاسخ
  • HadiKhan 29 مارس 2020

    من خریداری کردم ولی واسه فایل (یادگیری ب)لینک دانلودی نیس؟؟!! لطفا رسیدگی کنید

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 29 مارس 2020

      دوست عزیز از دوره مقدماتی اول وارد درس دامنه نوسان بشید و کلید آبی رنگی که بر روی آن نوشته شده فایل ۱ را کلیک کنید تا فایل دانلود شود و آموزش خود را شروع کنید

      پاسخ
  • HadiKhan 29 مارس 2020

    سلام . می خواستم بپرسم برا کسی که می خواد یادگیری رو از صفر شروع کنه این اولین دورس یا دوره ای قبل اینم هست؟ ممنون

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 29 مارس 2020

      سلام ابن اولین دوره و اولین قدم از مسیر یادگیری بورس هستش. بعد از اتمام این دوره باید تحلیل تکنیکال مقدماتی رو شروع کنید. با قدرت ادامه بدید

      پاسخ
  • بیرام 27 مارس 2020

    سلام آموزش فارکس ادامه آشنایی با بورس ؟چقد زمان میبره؟

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 28 مارس 2020

      سلام ما آموزش فارکس نداریم دوست عزیز

      پاسخ
  • Ham3e 24 مارس 2020

    متشکرم.

    پاسخ
  • Amir reza 24 مارس 2020

    سلام میخواسم ببینم وقتی پول برا دوره ریختم همون موقع ارسال میشه یا طول میکشه؟؟؟

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 24 مارس 2020

      سلام وقتی از سایت میخرید همون موقع باز میشه دوست عزیز

      پاسخ
  • Ham3e 22 مارس 2020

    سلام
    در چند جا از فایل های صوتی اشاره به کانالی کردین ، آدرس این کانال رو لطفا مشخص کنید

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 23 مارس 2020

      با سلام
      درگذشته آموزش های ما فقط از طریق تلگرام بود و فایل ها در دو کانال بودند ولی در وبسایت همه این فایل ها به صورت یکجا در اختیارتان قرار داده شده.

      پاسخ
  • armageddon67 17 مارس 2020

    با سلام
    در بعضی از فایل های صوتی کانال هایی معرفی می شوند که نمی دونم جچوی بدستشون بیارم
    مثلا کانال کدال که در فایل ذکر شده
    و اینکه برای پشتیبانی یا سوالات متداولی که داریم چکار کنیم ؟
    با تشکر

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 22 مارس 2020

      با سلام خدمت شما
      با گزینه چتی که پایین صفحه سمت راست در صفحه مشاهده میکنید سوالات خودتون رو بپرسید تا کارشناسان ما پاسخ سوالات شما را بدهند.
      باید برید سایت کدال به آدرس زیر
      http://www.codal.ir

      پاسخ
  • parsa10 15 مارس 2020

    و اینکه بعضی از فایلایی که دانلود کردم اصن شماره نداشت. اول فایلا شماره دار بود بعد یهو ۲تا میپرید و بعد یه چندتا اصن شماره نداشت بعد مثلا یهو از ۱۸ شروع میشه. کاش ترتیبش تو اسم فایلا رو درست کنین که میخوایم ذخیرش کنیم که بعد گوش کنیم، ترتیبشو بدونیم.

    پاسخ
  • parsa10 15 مارس 2020

    ممنون. یعنی اول دامنه نوسان فایلاشو ببینم بعد eps و همینطور به ترتیب؟ و درس های پیشنیاز آخرین مبحثه؟

    پاسخ
  • fatemeh 14 مارس 2020

    سلام.
    قبل از هر حرفی باید بگم خیلی خوشحالم که با گروه کاریمو آشنا شدم.
    برخلاف بعضی از اون درسهایی که خوندیم و هیچ وقت بدردمون نخوردن، الان دارم علمی رو یاد میگیرم که کلی توی زندگیم و اهدافی که دارم و آینده ای که مد نظرمه کمکم میکنه و بدردم میخوره.
    بورس همیشه برام جذاب بود ولی جرات نداشتم برم سمتش کاریمو این شجاعت رو بهم داد.
    به امید به بار نشستن تلاش و زحماتم
    خیلی ازتون ممنونم.

    پاسخ
  • parsa10 13 مارس 2020

    ترتیب و شماره گذاری فایل ها خیلی به هم ریخته هست. ترتیبش چطوره؟

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 14 مارس 2020

      با سلام این مشکل فقط برای درس اول که دامنه نوسان می باشد ایجاد شده بود که به صورت کامل برطرف شد و دیگر هیچ مشکلی برای کلیه دروس وجود ندارد لطفا یکبار دیگر چک کنید.
      بابت مشکل پیش آمده عذر خواهی میکنیم.

      پاسخ
  • zarei 11 مارس 2020

    سلام ببخشید فایل های پیش نیاز و پی دی اف رو از کجا میتونم دانلود کنم

    پاسخ
  • کاریمو آکادمی 11 مارس 2020

    همه فایل ها در صفحه اول قرار داده شد

    پاسخ
  • s.aliyari 11 مارس 2020

    مدرس در درس اول میگه درباره دامنه نوسان و حجم نمایشی قبلا صحبت کردیم. کجا صحبت شده؟ درس اول مگه دامنه نوسان نیست؟ میگن فایل های پی دی اف را از پشتیبانی بگیرید و مطالعه کنید. کسی پاسخگوی پشتیبانی نیست.

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 11 مارس 2020

      سلام و وقت بخیر
      به محض ورود به درس اول برایتان یک پاپ آپ باز می شود و شما را به صفحه ای که درس های پیش نیاز در آن است انتقال میدهد از آن بخش میتوانید تمام فایل های پیشنیاز را دانلود نمایید.اگر باز هم به مشکلی خوردید همینجا پیام بدهید تا بمشکل شما را حل نماییم.
      به دلیل انتشار ویروس کرونا در شهرستان قم (محل دفتر مجموعه کاریمو) فعلا دفتر تعطیل می باشد و صرفا با پیام در واتس اپ و تلگرام و بخش رای چت در سایت در خدمت شما خواهیم بود.ولی در اسرع وقت پیام شما پاسخ داده خواهد شد

      پاسخ
  • علی وفا 7 مارس 2020

    سلام آیا در این دوره مقدماتی نحوه استفاده از خدمات کارگزاری و آموزش خرید و فروش را یاد میدهید یا نه

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 7 مارس 2020

      سلام بله ولی برای این موارد باید با پشتیبانی تماس بگیرین تا در تلگرام براتون ارسال کنن چون بیشتر بصورت رایگان میدیم و در دوره های پولی نیستن

      پاسخ
  • Reza 5 مارس 2020

    باسلامایاباخریداین دوره بنده میتونم نمادها روتحلیل کنم وسهام خوب وبدراتشخیص داده وزمان خریدوقیمت ورود وحدضررواهداف سهم را مشخص کنم یا دوره های بعدی این یادمیدین چون درموردبیشترسرفصلها کمی اطلاعات دارم فقط تحلیل کر دن سهم ونماد وسوده بودن یا نبودن یک سهم نمیدونم چطورتشخیص بدم ایادراین دوره هست ممنون

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 5 مارس 2020

      سلام و وقت بخیر
      برای اینکه بتونید سهم خوب رو از بد تشخیص بدید و زمان مناسب خرید و فروش سهم رو بدونید باید تمام این دوره ها رو بگذرونید. این دوره مقدماتی است و برای شروع آموزش بورس مناسب است.
      اگه بخواید تو بورس همیشه موفق باشید و سود ببرید فرآیند آموزش هیچ وقت تموم نخواهد شد.
      همایش های زیادی در طول سال برگذار میشه که جنبه آموزشی دارن و اساتید ما هم همیشه تو این دوره ها شرکت میکنن. تمام هزینه های دوره هایی که در بورس میگذرونید با یک دهم سود یک معامله موفقیت آمیز درمیاد.

      پاسخ
  • hossein.shojaee@gmail.com 5 مارس 2020

    سلام
    میشه لطفا بگید بعد از خرید از کجا باید دانلود کنیم
    hossein.shojaee@gmail.com

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 5 مارس 2020

      سلام وقت بخیر
      بعد از خرید روی اکانت خودتون که رنگ سبز داره و بالای سایت هست کلیک کنید> سپس دوره های من> و در نهایت دانلود فایل ها و شروع آموزش

      پاسخ
  • محمدرضا 4 مارس 2020

    این اموزش ها طی دو جلسه ی سه ساعته توسط کارگزاری اگاه اموزش داده میشه
    به صورت رایگان
    میخوام ببینم ایا تفاوتی داره نحوه تحلیل هم اموزش میدن

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 4 مارس 2020

      سلام وقت بخیر
      بله با هم متفاوت هستن. ما تو این دوره سعی کردیم مطالب رو خیلی کامل تشریح کنیم تا چیزی از قلم نیفته و بیش از ۲۷۰ دقیقه هستش

      پاسخ
  • mohammad 1 مارس 2020

    سلام و عرض ادب خدمت اساتید ارجمند. (درخت بامبو ۵سال زیر خاک می ماند و رشدش دیده نمی شود اما در سال پنجم ۲۵ متر رشد می کند صبور باش موفقیت همین نزدیکی است) یک سال هست که بورس را با کاریمو شروع کردم و هر هروز و هر لحظه هدفمند به جلو حرکت کردم . من بی نهایت به کاریمو مدیون هستم . گروه کاریمو زندگی من را متحول کرد و من پله پله به اهدافم نزدیک می شوم. بی نهایت از زحمات استادان بزرگ گروه کاریمو اکادمی سپاسگذارم

    پاسخ
  • حسام 29 فوریه 2020

    سلام خدمت گروه کاریمو اکادمی
    وبه خصوص آقای دکتر صمدی و اقای یاسر حیدری
    خواستم تشکر کنم از اقای دکتر صمدی بابت آموزش هایی که به ما دادن
    من تا حالا نشده بود بتونم پولهامو پس انداز کنم
    حتی یکی دو میلیون
    ولی بعداز دوره ی آموزشی که گذورندم وآشنا شدن با بورس توسط آموزش بسیار جامع ومفید اقای صمدی
    تونسم پولهامو پس انداز وچند برابر کنم
    شاید خیلی زیاد نباشه ولی من که حتی یکی دومیلیون پس نداز بیشتر نداشتم
    الان حدود ۴۰ میلیون تونسم پس انداز کنم
    خیلی خوشحالم که با گروه شما آشنا شدم و آرزو میکنم ای کاش زودتر با بورس آشنا شده بودم

    من یکساله که تقریبا با شما وگروه کاریمو اکادمی هستم ششماه اول که تقریبا اموزشی بودم وبا اینکه درس می خونم ووقتم پر هست خوشحالم که تونستم همین مقدار هم تلاش کنم
    ان شاله از تابستون وقت بیشتری میذارم براش
    فقط دوست دارم بازم در قالب فایل های صوتی درکانال تحلیل ماهیانه در خدمت آقای دکتر صمدی باشم و وافتخار شاگردی ایشون رو داشته باشم

    پاسخ
  • mohjt 29 فوریه 2020

    مبحث بازی قیمت چقدر جذاب و قشنگ بود خیلی عجیب بود

    پاسخ
  • مهرداد 29 فوریه 2020

    سلام آیا میشه از بورس ایران پول درآورد واقعا؟
    آیا با این بسته های شما میشه. بورس رو به صورت کامل یاد گرفت؟

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 29 فوریه 2020

      سلام بله حتما میشه بورس بهترین گزینه سرمایه گذاری در ایران هستش البته فقط برای اونایی که بلدن کار کنن و نه برای اونایی که شانسی و بدون علم معامله میکنن.
      بله بسته آموزشی ما کامل و جامع هستش

      پاسخ
  • حمید نمازی 29 فوریه 2020

    ممنون بابت این دوره خوب که با زبانی ساده همه چیز رو توضیح دادن استاد
    ایکاش زودتر با شما آشنا میشدم

    پاسخ
  • koroush.rad 24 فوریه 2020

    نظر گذاشتن بر روی هر بخش نیز فعال نیست

    پاسخ

دوره های مشابه

آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی

آموزش تحلیل تکنیکال پیشرفته
تحلیل بنیادی مقدماتی
تحلیل بنیادی مقدماتی ۲
تحلیل بنیادی پیشرفته

آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی

آموزش تحلیل تکنیکال پیشرفته

تحلیل بنیادی مقدماتی

تحلیل بنیادی مقدماتی ۲

تحلیل بنیادی پیشرفته

question