پورینجو ولیاث فرد دوم بورس هند از فقر تا ثروت

پورینجو ولیاث فرد دوم بورس هند

در دوره افراد موفق در بورس اینبار نوبت آقای پورینجو است٬معامله گری از هند که در خانواده ای ضعیف متولد شد:

پورینجو ولیاث(Porinju Veliyath) در سال ۱۹۶۲در خانواده  ای از طبقه متوسط در کوچی هند متولد شد.زندگی در سال های اولیه برای او پر از تنش و سختی بود.او از همان ابتدا مجبور بود برای حمایت از خانواده در کنار درس خواندن به مشاغل مختلف بپردازد.

پورینجو در سال ۱۹۹۰ برای کار به بمبئی رفت و توانست در بخش اوراق بهادار ‌kotak بانک بمبئی به عنوان یک کارمند درجه پایین شروع به کار کند.او در همان جا با بورس آشنا شد.بورس برای او فضایی کاملا جدید و عجیب بود.

به خاطر علاقه ای که به بورس پیدا کرده بود به سرعت شروع به یادگیری بورس کرد و در زمان کوتاهی توانست خودش را به عنوان یک معامله گر حرفه ای تبدیل کند.او به مدت ۴ سال در بخش اوراق بهادار ‌kotak بانک کار کرد و توانست دانش زیادی از بازار به دست بیاورد.

  در سال ۱۹۹۴ به عنوان تحلیلگر و مدیر عامل به شرکت سرمایه گذاری Parag Parikh پیوست.در سال ۱۹۹۹ به کوچی بازگشت و تصمیم گرفت تا تمام وقتش را صرفا برای پول درآوردن از بورس صرف کند.

او اولین سرمایه گذاری عمده خود را در شرکت خدمات مالی« Geojit » انجام داد.ارزش سهام این شرک در آن زمان خیلی کاهش پیدا کرد و او فهمید که هرکسی ممکن است اشتباه کند.زیرا او از خرید خود بسیار مطمعن بود و برای کاهش قیمت سهم و ضرر کردنش احتمال خیلی کمی قائل بود.

او امروزه یکی از معروف ترین معامله گران و مدیران صندوق سرمایه گذاری در هند است و توانسته از این راه ثروت زیادی را به دست بیاورد.او از افراد موفق در بورس دنیا می باشد.

 

پورینجو ولیاث فرد دوم بورس هند از فقر تا ثروت

0/5 (0 نظر)
برچسب ها:

بزرگان بورس

مطالب پیشنهادی

ترتیبی که گروه دوره آموزشی برای خواندن مطالب سری افراد موفق در بورس به شما پیشنهاد میکند:


نظرات کاربران
افزودن نظر

ارسال نظر در این مطلب امکان پذیر نیست

question