بنجامین گراهام

بنجامین گراهام

معرفی بزرگان بورسی

یکی از معروف ترین فعالان بورس در دهه ۶۰ که نام خود را در تاریخ بورس نیویورک ثبت کرد.بنجامین گراهام علاوه بر معامله نظر ورداز خوبی هم بود و نظریه هایی را در دوره کاری خود مطرح کرد.

بنجامین گراهام مهاجر انگلیسی در آمریکا بود که به علت فوت پدر در کودکی فقر را تجربه کرده و در کنار تحصیل مثل خیلی از افراد موفق دنیا به کار می پرداخت.

بنجامین گراهام موفق شد در ادامه از دانشگاه کلمبیا بورسیه گرفته و در رشته‌های فلسفه و ریاضیات تحصیل کند.گرایش او به بازار بورس از ۲۰ سالگی به دلیل مشغول شدن در یکی از کارگزاری های وال

استریت ایجاد شد.

بنجامین گراهام

او به مشتریان مشاوره پنهانی میداد و به خاطر حسادت همکارانش که این کار او را میدیدند اخراج شد.

ولی گراهام که به سرمایه‌گذاری‌های خود بسیار مطمئن بود با سرمایه اندک به خرید سهام در بورس نیویورک ادامه داد، و بعد از مدت کوتاهی توانست ‌میلیون‌ها دلار از معامله در بورس بدست بیاورد.

او با سرمایه اندک شروع به خرید سهام در بازار بورس نیویورک کرد و پس از مدت کوتاهی توانست میلیون ها دلار از این راه کسب کند.

بسیاری از نظریه‌های او همچنان مورد توجه فعالان بورس در سرتاسر دنیاست و کتاب‌های او هم جزو کتاب‌های بسیار ممتاز اقتصادی در زمینه سرمایه‌گذاری و تحلیل بورس به‌شمار می‌رود.

از او به عنوان یکی از امید دهندگان آمریکاییان پس از رکود جنگ جهانی دوم یاد می شود.نظریه ها و کتاب های بسیار زیاد و معتبری دارد که همچنان مورد استفاده قرار میگیرند.او استاد دانشگاه کلمبیا در

رشته اقتصاد و بازرگانی بود که وارن بافت به شاگردی او در می آید و همچنان وارن در بسیاری از روش ها از بنجامین پیروی میکند.

گروه آموزشی کاریمو آکادمی(صفر تا صد بورس)


پیشنهاد می شود این مطلب را نیز بخوانید : آنتون کریل معامله گر جوان

 

برچسب ها:

بزرگان بورس

مطالب پیشنهادی

نظرات کاربران
افزودن نظر

question