سرمایه ی کافی برای نوسان گیرها

تهیه ی سرمایه ی کافی برای نوسان گیرها یک الزام است

هیچکس نمی تواند دائما سود تولید کند. شکست های پیاپی و تکراری جزوی از این بازی است. مثلا یک نوسان گیر ممکن است در هشت معامله شکست بخورد و با سود پیروزی در نهمین معامله تمام ضرر های هشت شکست قبلی را جبران کند.

این شکست ها و پیروزی ها در بازار سهام برای همه اتفاق می افتد و نباید فکر کنیم فقط سبد ما قرمز است و باقی افراد همه در سود هستند. مهم برآیند معاملات است که باید مثبت باشد. اگر برای مدت طولانی است که در خرید هایتان ضرر می کنید باید استراتژی معاملاتی تان را مورد بازنگری قرار دهید. باید با خود صادق باشید و در ضرر هایتان به جای فحش دادن به زمین و زمان مشکل معاملاتی خودتان را پیدا کنید و برای بهبودش برنامه ریزی کنید.

برای دست و پنجه نرم کردن با خطر های احتمالی، باید سرمایه ی کافی داشته باشید.

موفقیت نیاز به ایمان دارد

برای موفقیت در بورس باید به آن ایمان داشته باشید.

آقای Van Tharp در کتابش گفته است: وارد شدن در عرصه ی بازار سهام با سرمایه ی پایین قطعا منجبر به شکست می شود. افراد مبتدی می توانند با سرمایه ی کمتری شروع کنند، که بسته به نوع برنامه ی تجارتشان، و مدت زمانی که برای آن در نظر گرفته اند و همچنین هزینه های دیگری که متحمل می شوند، این میزان از سرمایه تغییر می کند.

البته باید به این نکته توجه ویژه داشته باشید که با گذر زمان باید به سرمایه تان اضافه کنید. اگر در اول مسیر آموزش هستید و اطلاعات چندانی ندارید٬ به هیچ عنوان پول زیادی را وارد بورس نکنید چون ممکن است تمام پولتان را از دست بدهید.

برای موفق شدن در نوسان گیری بعد از بالا رفتن علم و تجربه معاملاتی تان سرمایه خود را بیشتر کنید تا سود هایی که نصیبتان می شود محسوس تر شود.

برای موفق شدن در بورس باید به این موضوع ایمان بیاورید که از راه بورس می توان به ثروت زیادی رسید. همانطور که افراد زیادی این کار را کرده اند و به ثروت های میلیارد دلاری رسیده اند.


مطلب پیشنهادب بعدی برای مطالعه: هزینه کارگزاری در نوسان گیری

3.5/5 (2 نظر)
برچسب ها:

مطالب پیشنهادی

نظرات کاربران
افزودن نظر
  • Ahmadreza 4 دسامبر 2019

    سلام وخسته نباشید من دوست دارم واردبورس بشم حداقل سرمایه که میشه گزاش چند هست. و از کجا میتونم شروع کنم؟

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 9 دسامبر 2019

      سلام حداقل سرمایه ۱۰۰ هزار تومان هستش و حداکثری هم براش وجود نداره

      پاسخ
  • علی طغیانی 5 ژانویه 2019

    با سلام خدمت گروه آموزشی کاریمو
    من یک فذد تازه وارد در بازار بورس هستم و دوست دارم با دانش و بینشی که دیگران در اختیارم قرار میدن حداقل ضرر ها رو داشته باشم و واقعا این آموزش ها کمک کننده هستند.در این مورد گروه شما با مقالات سایت و مطالب عالی داخل کانال کمک شایانی به من کردند وظیفه دونستم از این زحمات شما کمال تشکر را کنم

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 5 ژانویه 2019

      ممنون از لطف و حسن نظر شما?

      پاسخ

question