هزینه کار گزاری در نوسان گیری را در نظر بگیرید

هزینه کار گزاری در نوسان گیری را در نظر بگیرید

در مطالب قبلی از عوامل مختلفی همچون ویژگی های نوسان گیر حرفه ای و تهیه سرمایه کافی برای نوسان گیری برایتان صحبت کردیم ٬در این قسمت می خواهیم در باره مطلب مهم هزینه کارگزاری برایتان صحبت کنیم.

اگر تصمیم گرفته اید تا یک معامله گر نوسان گیر باشید حتما موضوع هزینه کارگزاری را در نظر بگیرید. معامله گران زیادی را مشاهده می کنیم که بدون در نظر گرفتن کارمزد کارگزاری معامله می کنند و با درصد های خیلی پایین سه چهار درصدی از سهم خارج می شوند این در حالی است که کارمزد کارگزاری می تواند مبلغی بالاتر از سود کسب شده را به این معامله گر تحمیل نماید.

اگر از این دسته معامله گرانی هستید که حتی ممکن است در طول روز دو یه چند معامله انجام دهید بررسی هزینه کارمزد کارگزاری خیلی مهم است. حتما این مورد مهم را در نظر بگیرید تا در نهایت معامله هایتان با ضرر بسته نشود.

سعی کنید در انتخاب کار گزاری علاوه بر کارمزد هزینه کارگزاری عواملی مانند خدمات نرم افزاری٬ اپ موبایل برای خرید و فروش و یا سایتی کارآمد برای معامله گری را در نظر بگیرید. در لینک زیر که مربوط به یکی از کارگزاری های قدرتمند کشور می باشد هزینه معامله ها را مشاهده و بررسی نمایید.

بخش پشتیبانی کارگزاری مفید – نرخ کارمزد معاملات

 

0/5 (0 نظر)
برچسب ها:

مطالب پیشنهادی

نظرات کاربران
افزودن نظر
  • اینجانب در تاریخ ۲/۲/۹۸ در دوره استادی ۱ اردیبهشت ثبت نام کردم و تا ۲۴ خرداد (اتمام دوره دوم تکنیکال )فایلها رو دریافت کردم ولی با قطع کانالهای تلگرامی با تلاشهای مکرر تا کنون نتوانستم تلگرامم رو باز کنم لطفا راهنمایی کنید از چه راه دیگه ای میتونم فایلها رو دریافت کنم آیا از طریق ایمیل برایتان مقدور هست

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 22 جولای 2019

      سلام لطفا فردا با دفتر تماس بگیرید تا راهنمایی کنم شما رو

      پاسخ

question