لطفا به اصل سرمایه تان دست نزنید

لطفا در بورس به اصل سرمایه تان دست نزنید

اصل سرمایه اصلی مهم برای موفقیت در بورس

اون هایی که بازاری هستند و یا با بازاری ها برخورد داشتند این نکته رو می دونن که اصل سرمایه یک بازاری براش خیلی مهمه. این تفاوت یک سرمایه گذار و فرد عادیه.احتمالا شما هم در نزدیکانتون با افرادی برخورد داشتین که میرن تعدادی سکه یا هر کالای سرمایه گذاری دیگه ای می خرند و بعد از اینکه سود بردند میفروشند و ماشینشون رو عوض میکنند.یا شخصی که با چند میلیون پول میاد بورس به محض اینکه تونست پولش رو چند برابر کنه می فروشه میده یه خونه یا ماشین می خره.یا خیلی پولشون رو که زیاد کردن سرمایه شون رو نقد می کنن میرن یه شغل دیگه راه بندازن.

نکته اول اینه که تو بازاری که می تونید پولتون رو تو چند سال برفرض ۳ برابر کنیدبه این راحتی و بی دلیل خارج نشید چون بدست آوردن این همه سود تو هرکاری ممکن نیست.

نکته دوم و مهم هیچ موقع یه ادم حرفه ای با اصل پولش یه چیزی مثل ماشین٬خونه یا طلا برای همسرش و … نمیخره چون می دونه اصل پولش خیلی مهمه و به قول معرف منبع درآمدش حساب میشه. آدم باهوش سعی می کنه سرمایه کاریشو بیشتر کنه که کمتر نکنه.

سرمایه گذار حرفه ای میگه من اگه می خوام چیزی بخرم باید با سود پولم این کار رو بکنم . بر فرض اگه ۱۰۰ میلیون پول داره نمیاد ۵۰ میلیون اون رو بده ماشین بخره اصل پولش بشه ۵۰ . با اون ۱۰۰ میلیونش کار می کنه و پولش رو می کنه ۲۰۰ بعد ۵۰ تومن میده به ماشین. یعنی دست به سرمایش نمیزنه که سودش رو تو آینده کمتر کنه.

این خیلی مهمه که شما قواعد کار رو یاد بگیرید.مهم تر از تکنیک های بورس مهارت ذهنی و امادگی فرد هستش. من بهترین تحلیل گرهای ایران رو میشناسم طرف از رو جو گیری رفته پولش رو داده ماشین فلان خریده و اصل پولش خیلی کم شده در صورتی که اگه درست فکر می کرد می تونست با همون پول بعد یه سال سه تا از همون ماشین رو بخره.

این نکاتی که گفتیم رو جدی بگیرید.سعی کنید تو بورس یا هرکار دیگه ای که هستید دست به اصل سرمایه تون نزنید و همیشه به سمتی پیش برید که بتونید سرمایه تون رو بیشتر کنید.


برای یاد گرفتن بهتر تصمیم گیری در باره سرمایه گذاری می تونید دوره خلق ذهن پول ساز رو بخونید.

دوره خلق ذهن پولساز‍


 

برچسب ها:

بورس مهارت فردی

مطالب پیشنهادی

نظرات کاربران
افزودن نظر

question