آیا برای خرید و فروش سهم باید به تهران و یا مرکز استانمان برویم؟!

آیا برای خرید و فروش سهم باید به تهران و یا مرکز استانمان برویم؟!

در گذشته معاملات بصورت حضوری در کارگزاری ها و تالار های بورس صورت می گرفت اما امروزه با پیشرفت های چشم گیر تکنولوژی تقریبا تمامی معاملات بورسی و سهامی عام را می توان بصورت آنلاین انجام داد اما برای شروع خرید و فروش و معامله سهام باید در کارگزاری ها ثبت نام کرد و پس از دریافت کد بورسی و کد معاملات آنلاین می توان اقدام به خرید و فروش کرد.


این مطلب می تواند برای شما مفید باشد: چگونه مراحل ثبت نام در بورس را انجام دهیم؟


برای تکمیل مراحل ثبت نام در بورس تنها یکبار در مرحله احراز هویت سجام نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر پیش خوان تعیین شده و یا دفاتر کارگزاری نزدیک محل زندگی است و تمامی مراحل دیگر بصورت اینترنتی و آنلاین صورت می گیرد.

پس برای خرید و فروش سهم در بورس تنها فقط یکبار نیاز به مراجعه حضوری می باشد و دیگر اقدامات را تنها با اینترنت انجام میدهیم. با این امکان تمامی افراد در سراسر کشور اعم از شهرستان ها و حتی روستاهای کوچک در صورتی که دسترسی به اینترنت داشته باشند می توانند به راحتی و در کسری از ثانیه خرید و فروش سهم را انجام بدهند و معملات دیگر بازار بورس را نیز رصد کنند.

اما اگر شخصی دسترسی به اینترنت نداشته باشد می تواند با تماس برقرار کردن با کارگزار خود خرید و فروش سهم بکند. و هیچ نیازی به مراجعه حضوری به تالار های بورسی و کارگزاری های سطح کشور برای خرید و فروش سهام نیست و می توان با اینترنت بصورت آنلاین و با تماس تلفنی معاملات را انجام داد.

البته ساعات کاری و معاملاتی بورس اوراق بهادار تهران ۹ تا ۱۲:۳۰ روز های شنبه تا چهارشنبه (به جز روز های تعطیل) می باشد.

0/5 (0 نظر)

مطالب پیشنهادی

نظرات کاربران
افزودن نظر

question