استعداد و هوش برای پولدار شدن کافی نیست

استعداد٬هوش و تخصص به تنهایی برای پولدار شدن کافی نیست

انسان های حرفه ای،با استعداد و با هوش بسیاری وجود دارند اما تنها اینها برای ثروتمند شدن کافی نیست. مهم ترین موضوع پرورش ذهن پولساز است که این کار با آموزش های مالی،پرورش ذهنی قدرتمند در موضوعات مالی و تجربه لازم بدست می آید. شما با پرورش ذهن پولساز می توانید مشکل مالی خود را برای همیشه حل کنید.
گفته شد که هوش مالی ترکیبی از حسابداری،سرمایه گذاری،بازاریابی و قانون است که بیشتر افراد تنها با افزایش هوش مالی می توانند ثروتی عظیم را برای خود بدست آورند.در مطالب پیشین هم گفته شد که با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمی شود.افراد بسیاری هستند که در ازای گرفتن پول های زیاد به شما فقط یک چیز را یاد می دهند : «بگو من می توانم؟!»

به نظر شما اگر برای یک سال به صورت مدام بگوییم من می توانم جراح قلب شوم بعد از یک سال می توانیم قلب انسانی را جراحی کنیم؟! پس فقط با یادگیری اصول مالی می توانید پولدار شوید و نه با تکرار جمله من می توانم!برای پولدار شدن باید تلاش کنید ! باید مسیر پرورش ذهن پولساز را در پیش بگیرید.!

تجربیات حتی جزئی در کار های مختلف کمک بسیار زیادی می کند. همواره یادگیری از اهمیت بالایی برخوردار است. ابتدا باید برای یادگیری به دنبال شغل بود نه درآمد؛این مهارت ها هستند که در طول زندگی به کار ما می آیند. باید یادگرفت تا برای پول کار نکرد.حقوق های پایین با امنیت و افزایش حقوق های سالانه مشکلات را رفع نمی کنند؛باید دید بلند مدت داشت و به فکر آینده بود تا مشکلات مالی پیش رو کنترل شوند.
برای موفقیت باید جریان نقدینگی خود، خانواده و افراد را مدیریت کرد؛مهارت های تخصصی، فروش و بازاریابی در هر شغلی می تواند بسیار اثر بخش باشد.روابط عمومی و کسب و کار را رونق می دهد.
با متخصص شدن در یک حوزه حقوق افزایش می یابد اما دید انسان محدود تر و محدود تر می شود و نمی تواند گزینه های زیادی در انتخاب مسیر داشته باشد پس بهتر است تجربیاتی در حوزه های مختلف داشته باشیم.
بسیاری معلمان هستند که درآمد های بالا دارند اما نه فقط بخاطر تخصص تدریس بلکه بخاطر مهارت بازاریابی و فروش است که میتوانند محصولات و کلاس های آموزشی خود را تبلیغ کنند و با فروش به پول و درآمد برسند.

0/5 (0 نظر)

مطالب پیشنهادی

ترتیبی که گروه دوره آموزشی برای خواندن مطالب سری هوش مالی به شما پیشنهاد میکند:


نظرات کاربران
افزودن نظر

ارسال نظر در این مطلب امکان پذیر نیست

question