کسب و کار جدیدی را شروع کنید

کسب و کار جدیدی را شروع کنید که بدون نیاز به حضور شما پول ساز باشد

کسب و کاری را برای خودتان شروع کنید و مواظب آن باشید.با کارکردن برای دیگران تقریبا چیزی به دست شما نمی رسد.سیستم آموزشی به ساختن نیروهای کار برای پول تمرکز دارد. بین شغل شما و کسب و کارتان تفاوت زیادی وجود دارد ؛ کارمند بانک شغل است نه کسب و کار ٬ آشپزی شغل است و نه کسب و کار.

اکثر افراد مرتبط با رشته تحصیلشان شاغل می شوند و فراموش میکنند که کسب و کار خودشان را داشته باشند و از کسب و کار دیگران مواظبت می کنند.کسب و کار شخصی راه امنیت مالی هر شخص است. کسب و کار جز دارایی ها محسوب می شود چون برای شما ثروت می آورد. شغل تنها در صورتی به شما کمک می کند که در آمد اضافی حاصل از آن صرف خرید دارایی های در آمد زا شود.

شغلتان را حفظ کنید که درآمد اضافی حاصل از آن صرف خرید دارایی های در آمد زا می شود.شغلتان را حفظ کنید اما به فکر خرید دارایی باشید.

بهترین دارایی ها شامل موارد زیر هستند:

۱- کسب و کارهایی که نیاز به حضور خود فرد نباشد و دیگران آنرا اداره کنند.

۲- بورس

۳- اوراق قرضه

۴- شرکت های سرمایه گذاری و …

اگر پولی را صرف خرید دارایی کردید هرگز اجازه ندهید از آن خارج شود. از دست ندادن پول و دارایی اولین قدم در مسیر ثروتمند شدن است. اول کسب و کار خوب و قوی ایجاد کنید سپس از درآمد آن برای علایقتان هزینه کنید. تفاوت ثروتمندان و فقرا این است که ثروتمندان اول سرمایه گذاری می کنند و با سود حاصل از آن خرید می کنند اما فقرا همان ابتدا خرید می کنند.

پس از زمان استفاده کنید و در کسب و کار خودتان سرمایه گذاری کنید.

5/5 (1 نظر)

مطالب پیشنهادی

ترتیبی که گروه دوره آموزشی برای خواندن مطالب سری هوش مالی به شما پیشنهاد میکند:


نظرات کاربران
افزودن نظر

ارسال نظر در این مطلب امکان پذیر نیست

question