به صورت هم زمان در چند بازار نمی شود موفق شد

تجارت هم زمان در چندین بازار

پیشنهاد ما و اهل فن این است که به جای کار کردن در چند بازار به صورت هم زمان یک بازار را انتخاب کنید و روی آن کار کنید. مبتدی ها اصولا زیاد از این شاخه به آن شاخه می پرند و نمی توانند بر روی یک بازار تمرکز کنند و در آنجا با کسب دانش و تجربه معاملات خود را بهبود دهند.

یک روز در بازار ارز کار میکنند ٬ فردا در بازار طلا و بعد هم مسکن و خودرو! افراد مبتدی که هیجان زیادی برای تبدیل شدن به وارن بافت ایران را دارند و میخواهند رو دست او بلند شوند حتی به سمت بازار آتی که نیاز به تخصص بالایی دارد می روند.

در حالی که بهتر است یکی از این بازار ها را برای کار کردن انتخاب کنید و در آن روز به روز تخصص خود را بیشتر کنید. با بیشتر شدن دانش و تجربه معاملات بهتری می توانید انجام دهید.


اگر با موتور های جستجو وارد این صفحه شده اید از اینجا شروع کنید: چگونه جلوی ضرر کردن در بورس را بگیریم؟


افرادی که نمی توانند جلوی ترس و طمع خود را بگیرند همواره در بورس یا هر بازار مالی دیگری ضرر میدهند. آدم طمع کار تا میبیند بازار خودرو صعود کرد و بورس به اندازه آن رشد نکرد از فردا شروع به فروش سهام هایش میکند تا برود به سمت بازار خودرو.

فردی که نتواند حس ترس خودش را کنترل کند هم فرق چندانی با آدم طمع کار ندارد. او با دیدن قرمز شدن سبدش می ترسد که مبادا بیشتر از این ضرر کند و پولش از دستش برود در حالی که اگر سهمش را با دلیل و منطق درست خریده باشد نیازی به ترسیدن نیست.

هم زمانی در انجام کارها

هم زمانی در انجام کارها

در آخر باید تاکیید کنیم که نمی توان هم زمان دنبال چند خرگوش دوید. اگر می خواهید در بازار بورس موفق شوید سعی کنید بر روی آن تمرکز کنید و از هر ابزاری برای بهتر کردن قدرت پیش بینی خود استفاده کنید. به جای اینکه بخواهید بخشی از زمان روزانه خود را برای پیگیری کردن اخبار خودرو صرف کنید آن زمان را برای بدست آوردن اطلاعاتی مفید در ارتباط با کامودیتی ها بکنید.

5/5 (1 نظر)

مطالب پیشنهادی

ترتیبی که گروه دوره آموزشی برای خواندن مطالب سری چرا در بورس ضرر میکنیم؟ به شما پیشنهاد میکند:


نظرات کاربران
افزودن نظر

question