محتاطانه عمل نکنید هوشمندانه عمل کنید!!

محتاطانه عمل نکنید هوشمندانه عمل کنید!!

اگر هنوز به موفقیت نرسیده اید و تغییری نکرده اید دست از کاری که می کنید بردارید.اگر‌کاری را که سالیان سال است انجام می دهید نتیجه ای نگرفتید پس امیدی به آن نداشته باشید و به دنبال کار جدیدی باشید.

اگر تا به امروز در کاری که به آن مشغولید موفق نشدید حتما مشکلی وجود دارد. باید به دنبال پیدا کردن مشکل و برطرف کردن آن باشید. شاید مشکل از علاقه باشد؟! یا از استعداد؟! به نظرتان اگر مسی شغل نجاری یا هنرپیشگی سینما را انتخاب می کرد می توانست موفق شود؟ پس اگر در کارتان موفق نیستید شاید به خاطر عدم هماهنگی کارتان با استعداد و توانایی تان است و نه مورد دیگر؟!

به دنبال ایده ها و سرمایه گذاری های جدید باشید. کتاب خواندن در عملکرد ذهن تاثیر مثبت زیادی دارد. کتاب خوب می تواند مسیر زندگی تان را عوض کند.

با افراد با تجربه صحبت کنید تا ترفند های ریز تجاری را یادبگیرید.تنبل نباشید و اقدام کنید.باید از یه جایی با قدرت شروع کرد. باید تلاش کرد و برای رسیدن به هدف از خواب شب گذشت. اگر در کار امروزتان موفق نیستید دلیل نیست که در کار بعدیتان هم موفق نباشید.

برای سرمایه گذاری و معاملات خوب باید مذاکرات زیادی کرد و به دنبال تغییر باشید.باید تغییر را از خودتان شروع کنید. تغییر در سبک زندگی٬ حتی تغییر در دوستان نزدیک و افرادی که با آنها ارتباط زیادی دارید.باید با افراد موفق و تلاشگر بیشتر ارتباط داشته باشید.زندگی نامه افراد موفق را بخوانید و آنها را الگویی زندگی شخصی و کاریتان قرار دهید.

افراد تنگ نظر به جایی نمیرسند برای ثروت ابتدا فکر خود را بزرگ کنید. افراد متفاوت هستند کلنل ساندرز در ۶۰ سالگی همه چیزش را باخت سپس ثروتمند شد و بیل گیتس قبل از ۳۰ سالگی یکی از ثروتمند ترین انسان هایی بود که تاریخ به خود دیده.
همین حالا اقدام کنید!

بیل گیتس بعدی باشید!

برای ثروتمند شدن نیاز به سرمایه گذاری اولیه زیاد نیست بلکه باید با فکرتان پول دربیاورید.محتاطانه عمل نکنید هوشمندانه عمل کنید!!

4.5/5 (2 نظر)

مطالب پیشنهادی

ترتیبی که گروه دوره آموزشی برای خواندن مطالب سری هوش مالی به شما پیشنهاد میکند:


نظرات کاربران
افزودن نظر
  • Masome 5 ژوئن 2019

    با سلام و عرض ادب برای شروع یادگیری هوش مالی از کجا باید شروع کرد به کجا باید مراجعه کرد ؟ با تشکر

    پاسخ
    • کاریمو آکادمی 5 ژوئن 2019

      سلام ما در حال حاضر این دوره را برگذار نمیکنیم

      پاسخ

question